Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mindshare Romania reconfirma parteneriatul cu Unilever

În urma unui pitch organizat la nivel global

Compania Unilever a anunţat recent rezultatul pitchului global de media organizat în 53 de ţări si a declarat compania Mindshare drept agenţia de media câştigătoare pentru România.
 
Aflată în topul advertiserilor internaţionali, compania Unilever organizează periodic licitaţii de media pentru a evalua eficienţa parteneriatului cu agenţiile de media cu care colaborează în fiecare ţară. Rezultatul din România reconfirmă un parteneriat solid, dezvoltat în timp de catre cele doua companii.

Serviciile Mindshare pentru Unilever includ planificare strategică şi implementare atât pentru media tradiţională cat şi pentru mediul digital, şi o gamă de servicii diversificate, precum business planning şi branded entertainment. Mindshare Romania coordoneaza si activitatile de media desfasurate de Unilever in regiunea Europei Centrale si de Sud: Bulgaria, Albania, Macedonia, Serbia, Muntenegru si Moldova.

 ‘Este o satisfacţie extraordinară pentru întreaga echipă Mindshare să primească recunoaşterea performanţelor sale şi confirmarea unui advertiser global de o asemenea importanţă. Suntem agenţia de media a Unilever în România de peste 11 ani şi am avut ocazia să realizăm împreună numeroase premiere în media şi proiecte de comunicare foarte creative care sunt acum listate în portofoliul de proiecte ‘best practice’ Unilever la nivel internaţional’, declară Oana Petroff, Managing Director Mindshare.

La rândul sãu, Anca Molnar, Communication Channel Manager, Unilever South Central Europe, adaugã: “Preţuim colaborarea cu agenţia Mindshare Bucureşti şi suntem convinşi că am făcut cea mai bună alegere.”

Anunţand rezultatul pitchului, Laura Klauberg, Unilever Vice President Global Media, a afirmat: “Rezultatul pitchului întãreşte poziţia Unilever ca organizaţie de marketing de top şi ne va permite sã atingem şi mai mulţi consumatori, într-un mod şi mai eficient.’

Mindshare a fost reconfirmat ca partenerul Unilever în 12 pieţe cheie, ca urmare a unui pitch global ce a durat opt luni. Ţările unde Mindshare continuă colaborarea cu Unilever includ Statele Unite şi ţările Europei de Vest, UK, Olanda, Germania, Franţa, Spania, Ţările Nordice. În alte regiuni, Mindshare a păstrat business-ul Unilever în India şi Thailanda şi a câştigat colaborarea în Canada, extinzând astfel colaborarea cu Unilever din SUA.

Bucuresti, 15.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.