Mindshare, reteaua globala de marketing si media, isi rebranduieste identitatea corporate la nivel international.
Rebranding-ul, dezoltat impreuna cu agentia de branding Moving Brands, face parte din procesul de reorganizarea globala demarata la inceputul acestui an. Este prima reorganizare prin care Mindshare trece de la infiintare (1997), avand ca obiectiv castigarea pozitiei de partener al clientilor sai. Brandingul retelei are in continuare la baza culoarea violet, aceeasi de la infiintarea Mindshare, dar sigla si identitatea vizuala sunt diferite. Noul logo este mai indraznet si exprima atitudinea Mindshare, orientata spre progres, spre integrarea de noi tehnologii, dar este si expresia conectarii permanente a retelei la evolutiile din peisajul media.
Prin noua identitate vizuala Mindshare isi doreste sa ilustreze abordarea mai simpla si mai flexibila a agentiei, prin regruparea celor peste 12 departamente individuale specializate in doar 4 grupuri care relationeaza:
– Client Leadership
– Business Planning
– Invention
– The Exchange
Reorganizarea Mindshare demarata la inceputul acestui an are ca scop integrarea completa a serviciilor specializate (generare de continut, digital, sponsorizare) pentru a maximiza valoarea relatiei brand – consumator si a furniza un avantaj competitive clientiilor Mindshare.
Servicii incluzand modelarea ROI, strategii de comunicare, sponsorizari de emisiuni sportive si generare de content sunt grupate intr-o platforma simplificata pentru a livra servicii de marketing integrate.
Oana Petroff, Leader, Mindshare Romania declara:
"Reorganizarea Mindshare vine intr-un moment potrivit in Romania, pentru ca anul 2008 a adus o relansare a volumului afacerii si o crestere a echipei. Trecem prin cea mai mare crestere a agentiei din ultimii ani, iar reorganizarea este o excelenta oportunitate de a oferi membrilor echipei Mindshare noi posibilitati de dezvoltare si de a concentra oferta noastra catre clienti intr-o varianta mai simpla si mai flexibila, intergand serviciile specializate cum sunt dezvoltarea de continut si zona de digital in oferta noastra de baza."
Ailsa Lochrie, Director de Marketing Mindshare Worldwide , afirma: “Am folosit aceasta oportunitate pentru a revigora identitatea companiei noastre, atat pe plan intern, cat si extern, ca parte a reorganizarii globale prin care trece reteua in prezent.
Aceasta noua identitate simbolizeaza o alta etapa in evolutia noastra, spre un nou model de agentie, in care devenim adevarati parteneri de afaceri ai clientilor nostri, gasind valoare in parteneriate, consumatori, colaborari”.
Dominic Proctor, CEO Mindshare Worldwide declara : “Cand ne-am lansat ne-am dorit sa fim o agentie a viitorului. Dupa 10 ani acest obiectiv este mai puternic ca niciodata. Pentru a ne pregati pentru acest viitor, astazi dezvaluim noul nostru branding, care este inca o dovada a ambitiei noastre, deja demonstrate de reorganizarea globala in curs.
Reorganizarea a fost rezultatul semnalelor primite de la birourile noastre din diferite tari si reflecta puterea retelei noastre globale, unul dintre principalele noastre avantaje, dar si hotararea noastra permanenta de a fi parteneri ai clientilor nostri”.
{mosloadposition user10}