Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mindshare castiga titlul de Agentia globala de media a anului 2008

Mindshare a fost distinsa cu premiul pentru „Cea mai buna Agentie Globala Media a anului” de catre renumita publicatie a industriei, Advertising Age.

Premiul incununeaza un an important pentru reteaua detinuta de WPP.
In 2008, MindShare s-a reinventat si si-a restructurat activitatea, cele 12 centre de business ale agentiei fiind reorganizate in 4 departamente: Client Leadership, Business Planning, Invention – unitatea de gandire creativa si The Exchange – unitatea de buying online si offline.

AdAge a declarat ca restructurarea globala de succes a agentiei a reprezentat motivul cheie in acordarea acestui premiu, fiind de asemenea luate in considerare si cateva proiecte deosebite ale anului 2008 din zona de productie de branded content: versiunea locala a binecunoscutului serial „Betty cea urata”, (proiect realizat pentru clientul Unilever in China) sau ”In the Motherhood”, un serial de comedie difuzat online care a atras peste 5.5 milioane de vizitatori si care a fost recent preluat de catre reteaua de televiziune ABC pentru a fi adaptat pentru televiziune.

In egala masura, AdAge a mentionat si proiectele de mare succes desfasurate de catre Mindshare pentru clientii sai, Maybelline si Nike, precum si asimilarea agentiei de strategie Michaelides & Bednash in grupul Invention al retelei.

Dominic Proctor, chief executive Mindshare Worldwide, a declarat: “Dorim sa multumim Advertising Age pentru ca ne-a votat Agentia Globala de Media a anului. 2008 a fost un an important avand in vedere ca am realizat schimbari majore in business-ul nostru – de la structura si abordare pana la modul in care arata si comunica brand-ul Mindshare – ocupand din nou pozitia de lider al industriei.
Familia Mindshare a lucrat cu daruire pentru a livra in mod constant rezultate deosebite pentru toti clientii nostri, din toata reteaua.
Acesta este un succes foarte important si suntem foarte mandri ca am obtinut de acest premiu.”

Mindshare este o agentie care ofera servicii de media si marketing la nivel global cu o cifra de afaceri de peste 23 de miliarde de dolari (sursa: RECMA).

Reteaua cuprinde 97 de filiale in 67 de tari, in S.U.A, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu si Asia, fiecare dintre acestea incercand sa ofere servicii competitive de marketing pentru clientii si brandurile lor.
Mindshare este detinuta de catre WPP, cel mai important grup de comunicare la nivel global cu o cifra de afaceri de 63.5 miliarde de dolari (sursa: RECMA).
In Romania, printre clientii Mindshare se numara Unilever SCE, Cosmote, Germanos, Groupe Seb, LG, Flanco, Castrol.

Bucuresti, 05.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.