Unilever organizează periodic licitaţii de media pentru a evalua eficienţa parteneriatului cu agenţiile de media cu care colaborează. În urma celui mai recent pitch global, Mindshare reconfirmă din nou parteneriatul solid cu Unilever, în România, început în anul 1998, și rămâne agenţia de media a companiei la nivel național.
Totodată, Mindshare România coordonează și activitățile de media desfășurate de Unilever în regiunea Europei Centrale și de Sud: Bulgaria, Serbia, Moldova, Albania, Macedonia, Muntenegru și Kosovo.
Serviciile Mindshare pentru Unilever includ atât servicii de planificare strategică şi implementare pentru offline și online media, cât și servicii diversificate de business planning şi branded content.
“Suntem agenţia de media a Unilever în România de 17 ani şi am avut ocazia să realizăm împreună numeroase premiere în media şi proiecte de comunicare creative care au adus rezultate brandurilor din portofoliul companiei. Unilever este un client care motivează echipa din agenție, cerând performanță și acordând recunoaștere echipelor, atât în organizația lor, cât și în relația cu agenția. Mă bucur nu doar de reiterarea acestui parteneriat solid, ci mai ales de faptul că el confirmă că o comunicare bine gândită și creativă aduce rezultate”, a declarat Oana Petroff – Managing Director, Mindshare România.
În plus, în urma licitației, colaborarea dintre cele două companii se extinde și în următoarele țări: Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Croația, Bosnia-Herzegovina, în urma unui process de selecţie la care a participat şi agenţia agentia PHD. Astfel, este pentru prima dată când Unilever lucrează cu Mindshare în întreaga regiune CEE.
Romania a jucat un rol foarte important în decizia de a consolida colaborarea cu Mindshare în toate țările din centrul și sudul Europei, prin rezultatele dovedite în cei 17 ani de colaborare, fiind recunoscută ca un partener care își respectă promisiunile. Echipa Unilever-Mindshare a creat multe povești de succes, cea mai recentă fiind cea a brandului DERO, care a devenit în 2015 cel mai puternic brand românesc (studiu realizat de revista Biz și Unlock Market Research). „DERO e al tău” (campanie în care consumatorii au fost invitați să contribuie la design-ul produsului) și „Color Run powered by DERO” sunt două dintre campaniile care au ajutat brandul să își consolideze poziția.
“Unilever apreciază colaborarea îndelungată cu agenția de media, în urma căreia au fost dezvoltate multiple campanii media de success atât în România, cât și în celelalte 7 țări pe care le coordonăm prin hub-ul de la București. Mindshare este un partener de încredere, pe expertiza căruia ne bazăm în decizii startegice ce țin de comunicarea de brand și selecția canalelor optime pentru atingerea target-ului și a obiectivelor propuse”, a declarat Corina Savin, Media Manager Unilever South Central Europe.
Mindshare a fost confirmat ca partenerul Unilever în Europa, America de Nord, Asia de Sud Est, Asia de Sud și Africa, în total 60 de țări. PHD, agenția de media din grupul Omnicom, a fost numită agenția Unilever în Australia, Noua Zeelandă, China, Hong Kong și Taiwan, iar Initiative – parte a Interpublic Group – în America Latină și Grecia.
Mindshare este reţeaua globală de servicii media şi marketing, parte din WPP, cel mai mare grup de comunicare. Serviciile agenţiei acoperă strategie, planificare, implementare, negociere şi cumpărare media şi servicii specializate precum consultanţă de marketing, dezvoltare de conţinut, cercetarea consumatorului, modelare econometrică. În România, Mindshare colaborează cu advertiseri ca Unilever, Ford, Boehringer Ingelheim, Engie, Mazda, Piraeus Bank, Groupe Seb.
Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa mondială a bunurilor de larg consum şi este prezentă în România din 1995. Portofoliul de mărci pe care Unilever le comercializează – produse de îngrijire personală şi a locuinţei, produse alimentare – include mărci precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Lipton si Algida. Unilever coordonează de la Bucureşti regiunea Europei Centrale şi de Sud, formată din România, Bulgaria, Serbia, Macedonia, Muntenegru, Albania, Kosovo şi Moldova.