Simţiţi uneori nevoia unei pauze binemeritate? Sau a unui răsfăt care să vă încânte simţurile? Fără a mai aştepta răspunsul, Milli oferă consumatorilor un moment de răsfăt prin noile budinci din cremă de brânză dulce cu biscuiţi sau cu vanilie şi stafide.
Deseori, consumatorii nu se pot decide atunci când doresc să mănânce un desert. Unii preferă budincile, alţii deserturi doar cu aromă de vanilie sau pur şi simplu sunt înnebuniţi dupa stafide. Combinând crema de brânză dulce cu biscuiţii sau cu aroma de vanilie şi stafide, Milli Mia satisface şi cele mai pretenţioase dorinţe ale consumatorilor. Noile budinci din cremă de brânză dulce cu un gramaj de 100g reprezintă cantitatea ideală de desert.
Noile produse fac parte din gama de deserturi Milli Mia şi poartă noul logo al mărcii, care a trecut recent printr-un proces de rebranding. „Am hotărât să dăm o nouă faţă logo-ului Milli în urma feedback-ului primit de la consumatori, pentru a exprima mai bine modul în care ei simt brandul. Milli este în mod natural prietenos, este aproape de toată familia, oferindu-le în acelaşi timp siguranţa produselor proaspete şi de calitate”, au declarat reprezentanţii companiei. Astfel, noua grafică pune accent pe picatura de lapte pentru a sugera prospeţimea produselor iar caligrafia brandului „Milli” a devenit mai familiară, mai prietenoasă, fără a-şi pierde însa din dinamism.
Cele două sortimente de budincă din cremă de brânză dulce, cu biscuiţi sau cu vanilie şi stafide, sunt disponibile în marile lanţuri de retail din ţară Billa, Selgos, Pic, Spar, Real, Metro, Kaufland, Carrefour şi Profi.
{mosloadposition user10}