Începând de ieri, compania Friesland Foods România comunică on-line, pe site-ul: www.sanatateamilli.ro . Acţiunea este integrată în campania de promovare a noilor produse Milli îmbogăţite cu ingrediente naturale (acizi graşi esenţiali Omega 3 şi fermenţi probiotici activi), cât şi a produselor cu un conţinut minim de grăsime.
Prin acest site, Friesland Foods îşi propune să atingă acele persoane din target mai puţin expuse mijloacelor clasice de comunicare, făcându-le cunoscute noile produse Milli şi beneficiile lor, dar şi să ofere informaţii suplimentare persoanelor interesate de un stil de viaţă sănătos. Site-ul va fi promovat prin vehicule media specifice, cum ar fi banner-ele publicitare pe site-uri care se adresează aceluiaşi target.
Accesând www.sanatateamilli.ro, afli mai multe detalii despre noilor produse Milli îmbogăţite cu ingrediente naturale, informaţii despre compania Friesland Foods România, precum şi câteva reţete light, care te vor ajuta să adopţi un stil de viaţă sănătos.
Publicul ţintă al campaniei sunt mamele cu vârste cuprinse între 30 şi 45 de ani, care locuiesc în mediul urban, cu venit mediu spre high. Grija mamei pentru sănătatea familiei este permanentă şi de aceea ea este mereu în căutarea unor soluţii pentru problemele celor dragi. Milli are grijă mai mult ca oricând de sănătatea familiei şi este de presupus că mamele vor recepta cel mai bine mesajul Milli.
Obiectivele campaniei sunt comunicarea noilor produsele cu ingrediente naturale, întărirea imaginii de brand, loializarea consumatorilor actuali, creşterea consumului şi implicit a vânzărilor. Strategia de advertising a fost structurată pe ideea că mamele au grijă de cei dragi, aşa cum noile produse Milli au grijă de sănătatea familiei.
{mosloadposition user10}