După doar nouă luni de operare pe piaţa locală, Millennium Bank se situează pe locul 9 în topul brandurilor bancare cu un indicator mare de recunoaştere asistată. Millennium Bank are o recunoaştere asistată de 71% şi o notorietate spontană de 17%, conform datelor celui mai recent studiu de piaţă realizat de Daedalus Consulting/MillwardBrown pentru Millennium Bank.
Studiul de piaţă arată că valoarea indicatorului de recunoaştere asistată a băncii a crescut cu 15%, din decembrie 2007, până în iulie 2008. De asemenea, indicatorul de notorietate spontană a crescut de la aproximativ 11% – la finalul anului trecut – la 17% în iulie 2008, după nouă luni de la lansarea băncii în România.
“Rezultatele cercetării subliniază faptul că Millennium Bank a acumulat un capital de imagine semnificativ. Iar indicatorii de performanţă identificaţi prin acest studiu confirmă coerenţa strategiei noastre de comunicare, pe termen mediu şi lung. Ne bucurăm că brandul Millennium Bank beneficiază deja de o identitate puternică, uşor de recunoscut, având în vedere concurenţa solidă din domeniul bancar”, a declarat Cristina Bold, Head of Corporate Communications, Millennium Bank Romania.
Studiul a fost realizat în nouă valuri de cercetare, pe un eşantion reprezentativ naţional, în perioada 17 septembrie 2007 – 20 iulie 2008. Au fost intervievate faţă în faţă 3.013 de persoane, cu vârste între 18 şi 55 de ani, din mediul urban (oraşe cu peste 50.000 de locuitori), cu un venit lunar de peste 150 EUR de persoană. Marja de eroare a studiului este de +/- 1,8%.
Strategia de comunicare a băncii a fost dezvoltată local de echipa formată din Cristina Bold – Head of Corporate Communications, Ioana Popa – Brand & Communication Manager, Cristiana Sintescu – Merchandising Officer, şi Ana Maria Marin – Events Specialist. Millennium Bank a colaborat cu următoare agenţii: GMP Advertising, Rogalski Grigoriu PR şi Initiative Media.
{mosloadposition user10}