Banca promovează Contul de Salariu printr-un concurs interactiv inedit dezvoltat în colaborare cu Pukka
Millennium Bank a lansat „Millennium Treasure”, un concurs neconvenţional interactiv, cu premii semnificative, menit să promoveze Contul de Salariu. Campania, care se desfăşoară pe Facebook, bloguri şi 200 de site-uri afiliate Google, precum şi în sucursalele Millennium Bank, a fost creată în colaborare cu agenţia de comunicare online Pukka. Clienţii băncii care colectează monedele Millennium Treasure pot câştiga salariul mediu net pe economie pentru un an sau unul dintre celelalte şapte premii. Valoarea totală a premiilor este de 34.500 de lei.
Monedele Millennium Treasure au zece versiuni diferite de design, inscripţionate cu principalele beneficii ale Contului de Salariu. Acestea pot fi colectate din mediul online – site-ul băncii, www.millenniumbank.ro, Facebook, bloguri (tolo.ro, adihadean.ro, chinezu.eu, refresh.ro, reportervirtual.ro, victorkapra.ro, sorin.rusi.ro, adhugger.net, ralucaduta.ro, laptopnews.ro) şi site-uri afiliate Google – precum şi din mediul offline, din cele 74 de sucursale ale Millennium Bank din toată ţara.
Campania include şi două aplicaţii online, create pentru a facilita accesul clienţilor la sucursale. Prima dintre ele, o aplicaţie de tip augmented reality, poate fi folosită pentru smartphone-uri. După instalarea aplicaţiei, camera telefonului oferă, în orice direcţie ar fi îndreptată, detalii privind adresa şi numerele de telefon ale celor mai apropiate sucursale Millennium Bank pe raza aleasă de utilizator. A doua aplicaţie, „Millennium în drumul tău”, poate fi folosită pe calculatoare şi pe smartphone-uri şi configurează traseul optim dintre două puncte astfel încât să includă o sucursală Millennium Bank.
„Existenţa online a devenit demult o necesitate, iar Millennium Bank utilizează tot mai intens potenţialul noilor media şi investeşte constant în creşterea eficienţei comunicării prin campanii inovatoare. Acest nou proiect promovează, într-un mod interactiv, beneficiile Contului de Salariu oferit de Millennium Bank – unul dintre cele mai avantajoase produse de acest gen de pe piaţă”, a declarat Cristina Bold, Director de Comunicare la Millennium Bank.
„Prin intermediul acestui proiect, am încercat să prezentăm Contul de Salariu Millennium Bank cât mai multor oameni, într-un mod simplu şi creativ”, a declarat Octavian Viorel, Creative la Pukka.
Contul de Salariu Millennium Bank este destinat clienţilor care îşi transferă în mod regulat salariul la bancă. Contul este disponibil în lei şi oferă numeroase gratuităţi la serviciile şi produsele ataşate: comision de administrare a contului şi a cardului de debit cu cip, retrageri de numerar de la bancomatele Millennium Bank şi ale altor bănci, serviciile Internet Banking şi Call Center. De asemenea, pentru a încuraja plata facturilor prin Internet Banking, Millennium Bank a eliminat comisionul băncii pentru transferurile interbancare care au valoare de maximum 200 de lei. Alte beneficii ale Contului de Salariu includ dobânzi preferenţiale la credite, dobânzi mai mari la depozitele create prin Internet Banking şi overdraft de până la trei salarii.
Marele premiu al concursului Millennium Treasure constă dintr-un salariu mediu net pe economie pentru un an întreg. Cele două premii doi constau dintr-un salariu pentru trei luni, iar cele cinci premii trei constau din salariul pe o lună. Concursul se încheie pe data de 11 martie, iar câştigătorii vor fi anunţaţi în a doua jumătate a lunii martie 2011.
Millennium Bank face parte din cel mai important grup financiar privat din Portugalia, Millennium bcp, şi şi-a început activitatea pe piaţa românească pe data de 11 octombrie 2007, prin deschiderea simultană a 39 de sucursale, în Bucureşti şi în opt oraşe din ţară. În prezent, Millennium Bank are 74 de unităţi pe teritoriul României, care se adresează populaţiei şi companiilor, printr-o gamă largă de produse.
Millennium bcp, liderul pieţei bancare private portugheze, este un exemplu de succes pe piaţa bancară europeană. Fondată în 1985, Millennium bcp a înregistrat, în septembrie 2010, active totale în valoare de aproximativ 99,5 miliarde de euro. Grupul are o reţea de aproximativ 1.800 de unităţi, cu un număr total de peste 21.000 de angajaţi.