Clienţii Millennium Bank pot beneficia acum de noul Credit Ipotecar, cu dobânzi mai mici – marjă începând de la 5,95% plus Euribor/Robor la trei luni – şi zero comision de administrare. Dobânzile sunt variabile şi depind de procentul din valoarea imobilului ipotecat pe care îl finanţează banca prin credit. Clienţii beneficiază şi de asigurare de viaţă gratuită. Promovarea Creditului Ipotecar este realizată împreună cu Holograf şi este prima oară în România când o formaţie de muzică devine imaginea unui produs bancar.
„Millennium Bank are un angajament pe termen lung faţă de piaţa românească. Una dintre cele mai bune confirmări vine din eforturile noastre continue de a ne ajusta oferta, de a oferi produse şi servicii mai accesibile şi de a spori beneficiile pentru clienţii noştri”, a declarat Jose Toscano, directorul general al Millennium Bank România.
Creditul ipotecar este acordat pe o perioadă de până la 30 de ani şi valoarea lui poate ajunge până la 80% din valoarea locuinţei achiziţionate.
Campania de promovare realizată împreună cu Holograf, care susţine lansarea noului Credit Ipotecar, are titlul „Fericirea începe acasă!”, parafrazând piesa lansată recent de Holograf.
„Parteneriatul de imagine dintre Millennium Bank şi Holograf se bazează pe complementaritate – Holograf este un brand cu notorietate, cu rădăcini adânci, iar Millennium Bank este un brand încă la început de drum pe piaţa românească – dar mai ales pe armonia valorilor – atât Millennium Bank, cât şi Holograf îşi caută şi găsesc mereu inspiraţia în viaţa reală. Această asociere este dedicată promovării exclusive a Creditului Ipotecar oferit de bancă”, a declarat Cristina Bold, Director de Comunicare, Millennium Bank România.
„Asocierea trupei Holograf cu un nume important din domeniul bancar ne onorează şi ne-a plăcut ideea de a promova posibilitatea ca nişte oameni să fie cu un pas mai aproape de visul lor. Profesionalismul cu care s-a desfăşurat colaborarea noastră ne dă speranţe mari asupra viitorului acestui proiect şi a reuşitei lui, ca un instrument de facilitare a rezolvării unor necesităţi reale ale timpurilor noastre”, au declarat membrii formaţiei Holograf. „Cu seriozitatea şi competenţa caracteristice pentru Millennium Bank, combinate cu entuziasmul şi energia trupei Holograf, suntem siguri că mulţi din fanii noştri vor asculta viitorul nostru album într-o casă nouă”, au adăugat artiştii.
Clienţii care fac o simulare pentru un Credit Ipotecar Millennium Bank vor primi gratuit un CD Holograf – ediţie limitată – care conţine noua piesă Holograf adaptată campaniei Millennium Bank, precum şi alte hituri ale formaţiei. Campania de promovare pentru noul Credit Ipotecar, dezvoltată împreună cu agenţiile Ogilvy & Mather şi Initiative Media, se va desfăşura pe TV, print, online, outdoor şi indoor, între 6 martie şi 18 aprilie.
Asocierea de imagine dintre Millennium Bank şi Holograf reprezintă implementarea pe plan local a strategiei grupului Millennium bcp de a apela la vedete din domeniul muzicii pentru promovarea creditelor ipotecare. În ultimii ani, Millennium bcp a aplicat cu succes această strategie de comunicare în ţări precum Portugalia, Polonia şi Grecia.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}