Între 10 iunie și 10 iulie, milioane de telespectatori s-au putut bucura de cel mai bun fotbal, de cele mai spectaculoase și importante meciuri de la UEFA EURO 2016TM transmise în direct de Pro TV!
Meciurile de 10 au stârnit emoții și au unit suporterii, care s-au putut bucura timp de o lună de cel mai bun fotbal!
Cele 23 de meciuri difuzate de Pro TV au stabilit un leadership de 100% pe toate categoriile de public, media de audiență fiind de peste 2.2 milioane de telespectatori. Audiența medie înregistrată de Pro TV la nivelul publicului comercial a fost de 15.3 puncte de rating și o cotă de piață de 45.4%, în timp ce postul de televiziune situat pe locul 2 a înregistrat valori de aproape 6 ori mai mici: 2.6 puncte de rating și 7.7% cotă de piață.
Meciurile UEFA EURO 2016TM, transmise LIVE de Pro TV, au înregistrat cea mai mare cotă de piață a unui Campionat European transmis în România în ultimii 16 ani, dar și cele mai mari cifre ale unui turneu final (Campionat European și Campionat Mondial) din ultimii 12 ani.
„Pro TV a fost și de această dată prima alegere a telespectatorilor pentru cel mai important eveniment fotbalistic al anului. Ne bucurăm că am reușit să ne ținem promisiunea de a oferi telespectatorilor cele mai bune programe și cele mai importante evenimente. Vreau să mulțumesc echipei de profesioniști din spatele ecranelor, fără de care misiunea UEFA EURO 2016TM nu ar fi fost posibilă și telespectatorilor care au trăit alături de noi emoția Campionatului European de Fotbal. Cu siguranță, vom continua să oferim publicului noi producții surprinzătoare și programe de calitate.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.
Top 5 meciuri pe segmentul publicului comercial:
Meci |
Data |
Pct. de rating |
Cotă de piață |
Franța – România |
10 iunie |
29.2 |
71.0 |
România – Albania |
19 iunie |
25.4 |
63.2 |
România – Elveția |
15 iunie |
22.7 |
67.3 |
Franța – Portugalia |
10 iulie |
22.3 |
61.5 |
Germania – Franța |
7 iulie |
20.2 |
56.5 |
Primul meci al UEFA EURO 2016TM, cel dintre Franța și România, transmis în direct de Pro TV, a stabilit noi recorduri de audiență pentru piața TV din România, înregistrând cel mai mare share al unui program din prime time, la nivelul publicului comercial, din istoria măsurătorii moderne a audiențelor.
Meciul inaugural a fost urmărit de peste 4.5 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare. În minutul de maximă audiență, peste 5.1 milioane de telespectatori urmăreau meciul de start al Campionatului European de Fotbal. Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 29.2 puncte de rating și o cotă de piață de 71%, următorul post clasat înregistrând 2.7 puncte de rating și 6.7% cotă de piață.
Sâmbătă, 16 iulie, de la 21:45, Pro TV transmite LIVE Supercupa României dintre Astra – CFR Cluj!
Foto Agerpres.