in campania de CSR "1% pentru sute de zambete"
– de Valentine`s Day si Dragobete, MarketOnline vine cu promotii si responsabilitate sociala –
In doar o saptamana de la lansarea posibilitatii de votare pe blogul MarketOnline.ro, aproximativ 5000 de voturi unice (limitate pe IP) au fost inregistrate in total, pentru cele trei fundatii care au intrat in campania de responsabilitate sociala "1% pentru sute de zambete". In perioada in care iubirea este sarbatorita cu cel putin patru ocazii diferite (Valentine`s Day, Dragobete, Martisor, Ziua Femeii), magazinul online de produse IT, electronice si electrocasnice www.MarketOnline.ro a initiat o campanie puternica prin care doreste nu doar sa ofere promotii clientilor sai, ci si sa daruiasca, cu ajutorul acestora, un ajutor consistent celor care au mare nevoie. Intre 6 februarie si 8 martie 2008, campania "1% pentru sute de zambete" va insemna donarea a 1% din toate vanzarile MarketOnline.ro din aceasta perioada catre o fundatie ce va administra ajutorul material si il va transforma in zambete. Campania a fost foarte bine primita pe internet, existand deja, din primele zile, foarte multe site-uri web si bloguri importante care sustin in mod public campania. "1% pentru sute de zambete" este o campanie sociala pe care nu o facem singuri, ci alaturi de clientii si oricine altcineva doreste sa ni se alature in propagarea mesajului acestei campanii. Tocmai de aceea, mass-media de orice tip, online si offline, poate determina in mod direct gradul de succes al acestei campanii", spune Mugur Frunzetti, managing partner Grifon Group, compania ce detine magazinul online. MarketOnline.ro a ales sa renunte la 1% din vanzari in aceasta perioada, oferind o suma consistenta unei fundatii care va folosi banii pentru programe sociale.
Totul este extrem de transparent, la adresa www.marketonline.ro/blogrum/2008/02/04/1-pentru-sute-de-zambete se poate vota si se pot afla informatii suplimentare. Fiecare persoana care cumpara, in aceasta perioada, cadouri celor dragi, de pe www.MarketOnline.ro, doneaza direct 1% din suma utilizata. Pentru a accelera vanzarile si implicit succesul acestei campanii, MarketOnline.ro a lansat promotii speciale in "perioada iubirii".
Magazinul a capatat un plus de roz, fiind ilustrate produse recomandate "pentru ea" si "pentru el": telefon Nokia 5610 Xpress Music, telefon Nokia 7373 Pink, telefon mobil Samsung M610, aparat de tuns Hair Majesty 1010, placa ceramica Hair Majesty HM 4012, Samsung SyncMaster 961BW, notebook Asus EEEPC4GS – PI006, CD Panasonic CQ – C1405N, Nintendo DS Lite Pink, Sony Cyber-shot DSC-H3, Sapphire SPH-DSK-145, detector radar Cobra XRS – 9330, Dell Inspiron 1521 AMD TL – 58, pachet carcasa si sursa Raidmax, Dell Inspiron 1520 Centrino Duo, Tastatura Logitech G15 Gaming, Apple iPhone 8GB plus TurboSim gratuit, telefon Sony Ericsson S500i, telefon mobil – ceas de mana M800, cuptoare cu microunde, aspiratoare si orice poate constitui un cadou pentru cei dragi. Foarte important este ca MarketOnline.ro va dona 1% din vanzarile totale – inclusiv pentru produsele cu preturi promotionale.
"Pentru a sustine si mai puternic campania, am redus preturile prin o serie intreaga de promotii pentru ca, atunci cand cineva cumpara de pe MarketOnline, pe langa zambete livrate pentru necunoscutii care au atat de mare lipsa de asa ceva, sa primeasca si zambete cu livrare imediata pentru cei dragi – familie, prieteni – carora li se vor putea oferi cadouri din suflet", explica Mugur Frunzetti.
{mosloadposition user10}