Marele premiu – noul Opel Corsa – a ajuns la castigatorul promotiei
RIO Bucovina, unul dintre liderii pietei romanești de apa minerala naturala, a incheiat cea mai ampla campanie derulata de companie pentru apa minerala naturala carbogazificata Bucovina, la care au participat mii de consumatori din intreaga tara.
Marele premiu al campaniei Infioara-ti simturile cu premii de senzatie, noul Opel Corsa, a fost castigat de Lavinia Cazan (22 ani) din Odobesti, Judetul Vrancea. „Nu am mai castigat pana acum un premiu atat de important si nu imi imaginam ca o sticla de apa minerala cumparata pentru a-mi potoli setea imi va aduce un autoturism. Cu siguranta voi ramane fidela apei Bucovina”, a declarat castigatoarea marelui premiu.
Tanara se alatura altor zeci de castigatori de carduri cadou eMAG.ro si vouchere Smart Experience care au participat intre 15 iulie si 15 septembrie 2015 la campania Rio Bucovina. Consumatorii cu varste cuprinse intre 18-45 ani din mediul urban au fost segmentul cel mai activ, cu 73% pondere in totalul participantilor, iar judetele cele mai bine reprezentate au fost Bucuresti, Iasi, Constanta si Prahova.
Campania s-a derulat exclusiv in mediul online, printr-un mecanism simplu: inscrierea codurilor promotionale de pe eticheta Bucovina Carbo de 1,5 l si de 0,5 l pe www.apabucovina.ro sau pe pagina de Facebook, prin aplicatia dedicata.
Conceptul creativ a fost realizat de agentia de comunicare integrata WoPA si implementat online de agentia digitala full-service Advanced Ideas. Promotia a continuat comunicarea din campania Bucovina Carbo – Infioara-ti Simturile, in care se pune accent pe experienta intensa la nivel senzorial a consumatorului cu o apa minerala naturala plina de efervescenta.
Echipa Rio Bucovina a fost reprezentanta de Corina Ganceanu (Marketing Manager) si Maria Nica (Marketing Coordinator), iar compania Opel—de Simona Negoita (Marketing Communication Manager).
Echipa WOPA dedicata proiectului a fost formata din Luca Bulacu (Creative Partner), Tania Oprea (Copywriter), Lucian Patareniuc (Art Director) si Raluca Berescu (Account Director).
Advanced Ideas, agentia care a gestionat componenta online a campaniei, i-a inclus pe Adrian Apostol (Client Service Director) si Adrian Ichim (Creative Strategy Director).