In noaptea de 20 spre 21 august, real,- a organizat o „Noapte a Reducerilor Astronomice”, cu mari reduceri de pret pentru o mare parte a produselor, pentru produsele din colectia estivala preturile fiind cu pana la 70% mai mici. De la miezul noptii pana la 6 dimineata, cele 25 de magazine real,- din tara si-au primit clientii nu doar cu reduceri, ci si cu numeroase surprize si motive de buna dispozitie: concursuri, pentru parinti echipele de barmani profesionisti au servit cocktail-uri „astronomice”, iar juniorii au fost incurajati, printre altele, sa-si faca poze in postura de cosmonaut.
Reducerile au vizat o gama larga de produse, incepand de la diverse sortimente de inghetata, paine, patiserie, bauturi alcoolice, produse de ingrijire a locuintei, vopsele de par, pana la laptopuri, computere, Home Cinema, DVD Playere, echipamente sportive, electronice, anvelope de vara, seturi de oale, seturi de masa, articole de plaja. In plus, reducerile au fost aplicate pentru intreaga gama de jucarii, pentru colectia „Totul pentru scoala”, pentru ghiozdane, rucsacuri precum si pentru sortimentul de frigidere.
“Am organizat acest eveniment deoarece dorim sa ne surprindem mereu clientii, fie ca este vorba despre sortimentul de produse, despre programele speciale pe care le lansam sau despre serviciile pe care le oferim. De aceasta data, evenimentul organizat a demonstrat ca o sedinta de cumparaturi poate fi un bun prilej de distractie. Romanilor le place sa mearga la cumparaturi, iar daca este si o atmosfera festiva cu atat mai mult. Celor mai multi dintre romani le-a scazut mult puterea de cumparare, iar sensibilitatea la pret este foarte mare, iar reducerile oferite le-au dat ocazia de a-si face cumparaturile saptamanale sau aceea de a achizitiona bunuri de folosinta indelungata, care presupun efectuarea unui efort financiar major, la preturi foarte bune, reducerile fiind aplicate direct la casa de marcat.“ – Eugen Mihai, Marketing Manager real,- Hypermarket Romania.
„Noaptea Reducerilor Astronomice” la real,- este cel de-al doilea eveniment de acest fel organizat de catre companie anul acesta. Cele mai cautate produse au fost cosmeticele, vinurile, electrocasnicele mici, frigiderele, consumabilele, office-media si produsele IT&C.
Campania „Noapte a Reducerilor Astronomice” este parte integranta din eforturile facute de catre companie pentru a lupta impotriva inflatiei si a efectelor sale, ajutand astfel consumatorii sa isi pastreze puterea de cumparare. Din momentul in care au fost anuntate masurile de austeritate, real,- si-a intensificat eforturile de a oferi cele mai bune promotii, campanii si produse pentru clientii sai; pentru companie a devenit o prioritate de top gasirea de solutii astfel incat toti cei afectati de climatul economic dificil sa aiba in continuare acces la produse. Pachetul dezvoltat de catre real,- in acest scop include actiunile urmatoare:
· Rambursare de TVA – In prima parte a anului 2010, real,- a dat startul seriei de actiuni de rambursare pentru intreaga gama de produse, campanii apreciate in mod deosebit de catre toti consumatorii real,-
· Rambursare de TVA pentru diferite categorii de produse: produsele participante la acest tip de campanii sunt cele mai cautate in momentul derularii promotiilor, fiind alese in functie de sezon, ca de exemplu: valize, biciclete, frigidere, aparate de aer conditionat, etc.
· Reduceri semnificative: reduceri de 20%, 30%, pana la 70% pe toata perioada anului pentru o gama variata de produse, foarte bine comunicate catre consumatori: aceste reduceri fac parte din preocuparea permanenta a companiei de a asigura cel mai bun raport calitate/pret atat pentru produsele alimentare cat si pentru cele nealimentare.
· Programul „Cel mai ieftin”: lansat cu 150 de produse, in momentul de fata programul „Cel mai ieftin” include o gama foarte diversificata de peste 1000 de produse alimentare si nealimentare cu cel mai mic pret, disponibile pe rafturile magazinelor real,-.