IAA România și IQOS ni-i aduc live pe Mihnea Gheorghiu – Global Executive Creative Director @Publicis Italy, unul dintre cei mai creativi directori la nivel global și pe Dragoș Bucurenci, Director Communications @Philip Morris România, în webinar-ul cu tema “Love Risk”.
Mihnea Gheorghiu a adunat până acum peste 200 de premii la festivalurile de creație în publicitate, a fost Vicepreședinte al Art Directors Club Romania, dar și profesor la Miami Ad School Brooklyn și Madrid. Iar acum, din poziția de Global Executive Creative Director @Publicis Italy, este responsabil pentru campaniile Heineken și Diesel, la nivel global.
Dragoș Bucurenci este director de comunicare al Philip Morris în România. A absolvit programul de Master în Administrarea Afacerilor (MBA) al Stanford Graduate School of Business și a fost consilier de comunicare al comisarului european pentru politici regionale.
În 3 februarie, ne vedem cu Mihnea Gheorghiu și Dragoș Bucurenci, de la ora 15:00, într-un webinar ce se anunță creativ și provocator.
Acest webinar se adresează tuturor profesioniștilor din poziții strategice din industria de marketing și publicitate, dar și tuturor celor pasionați de creație de cea mai bună calitate. Participarea este gratuită!