Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising, va face parte din juriul Single Channel al celei de-a 21-a ediţii a Golden Drum, cel mai important festival de publicitate al Noii Europe.
„Cred că industria creativității din România datorează mult acestui festival. Competiția pentru tobele Golden Drum a crescut nivelul unei întregi generații și a făcut ca România să devină o forță regională. Abia aștept să dezbat vârfurile acestui an alături de colegi de breaslă din întreaga Europa și să învăț lucruri noi”, comentează Mihai Gongu, cel care împreună cu echipa sa a adus în țară primul trofeu Tartini pentru cea mai bună agenție independentă a Noii Europe, oferit anul trecut GMP Advertising.
Mihai Gongu este la a doua experiență de jurizare la Golden Drum, el făcând parte din juriul Multi Channel în 2012. Experiența sa internațională mai include jurizari la ADC Cehia în acest an, la Eurobest în 2010 și la New York Festivals în 2011.
Preşedintele juriului Single Channel de la aceasta ediție Golden Drum este Andreas Pauli, Chief Creative Officer la Leo Burnett Frankfurt. Din juriile Single și Multi Channel mai fac parte încă doi români.
Festivalul Golden Drum şi-a creat un nume puternic în rândul festivalurilor de publicitate, câştigând de-a lungul timpului recunoaștere internaţională prin includerea în Intercontinental Cup și în Gunn Report. Ediţia din acest an va avea loc între 7-10 octombrie, în Slovenia, la Portoroz iar motto-ul este „Creativitate, Conținut și Fericire”.