După aproape cinci ani la conducerea creației din GMP Advertising, Mihai Gongu, 36 de ani, avansează în rețeaua parteneră, Jung von Matt, la biroul din Berlin. Totodată, Mihai va continua să colaboreze cu GMP pe proiecte strategice, întărind relația de parteneriat dintre agenție și rețeaua germană.
„Îți mulțumesc, Mihai, pentru prima etapă a relației noastre. Îți doresc să faci campanii din ce în ce mai bune la Berlin, dar și la București,” a spus Felix Tătaru, președinte GMP Group.
La Jung von Matt Berlin, Mihai Gongu va coordona comunicarea contului european Mini în calitate de director de creație.
„Mi-am dorit să lucrez la nivel european și mă bucur că reușesc să fac asta rămânând aproape de GMP, agenția unde am avut cele mai mari satisfacții profesionale Sunt sigur ca echipa din București, coordonată de Olivia Bașag, va continua să scrie istorie pentru clienții curajoși ai celei mai tari independente din CEE”, a spus Mihai Gongu.
Mihai, unul dintre oamenii cheie din spatele cele mai cunoscute campanii de promovare a României, Why Don’t You Come Over?, se va alatura Jung von Matt/Spree începând cu 7 August.
„L-am cunoscut pe Mihai acum patru ani, la întâlnirile creativilor din rețea. Mă bucur foarte mult că se alătură echipei noastre din Berlin și cred că parteneriatul dintre GMP și Jung von Matt va fi și mai strâns acum,” a spus Jean-Remy von Matt, co-fondator JvM.
Mihai Gongu este unul dintre cei mai cunoscuţi directori de creaţie din Europa Centrală şi de Est. A obținut până acum peste 100 de trofee în competițiile interne și internaționale inclusiv Grand Prix la Eurobest, Golden Drum și Effie, aur la ADC Awards și NYF, argint la Clio și bronz la EPICA. A contribuit la succesul GMP Advertising aleasă de două ori, în 2013 și 2015 Agenția Independentă a Anului la Golden Drum, fiind singura agenție din România ce a obținut acest titlu. Mihai a predat la Cannes Lions Academy și la Școala ADC.
Absolvent al Facultății de Cibernetică, Mihai a intrat în publicitate în 2002. A fost primul creativ român în competiția Cannes Young Lions în 2005 și, de-a lungul timpului, a făcut parte din juriile New York Festivals, Eurobest, Effie, ADC Europe și a prezidat juriul Golden Drum 2014.
Despre Jung von Matt
Agenția de publicitate Jung von Matt a fost fondată în 1991 de către Holger Jung și Jean-Remy von Matt în Hamburg, Germania, având și alte agenții subsidiare în Germania, Austria, Elveția, Suedia, China, Polonia, Republica Cehă, Slovacia, China și România. Una dintre cele mai premiate rețele independente din lume, locul 2 după Droga5 New York în clasamentul Cannes Lions 2016, oferă clienților săi comunicare creativă și eficiență în marketing către toate canalele media, având clienți precum: Axel Springer, Bosch, BVG, DHL, Edeka, Hyundai, Mini, Obi, Sixt, Unilever, RWE, Thomas Cook, Vodafone și Sparkasse. Detalii: www.jvm.com.