A absolvit Facultatea de Arte Decorative şi Design în cadrul Universităţii de Arte Bucureşti, lucrează de 12 ani în advertising, a fost premiat la Effie, are 3 invenţii înregistrate la OSIM şi a realizat prototipul 100% funcţional al unui autoturism de teren.
Mihai s-a alăturat echipei Lowe & Partners în 2009 ca Senior Art Director, iar de la 1 iulie 2010 coordonează activitatea departamentului de creaţie.
Fetcu îşi propune o nouă abordare funcţională a modulului creativ, completând structura deja consacrată – art & copy cu reprezentantul de client service, care în viziunea sa trebuie să fie implicat 100% în activitatea unitului creativ.
Astfel, la Lowe & Parteners funcţionează în prezent trei celule creative, fiecare formata din art, copy şi client service:
“Ca şi strategie, lucrez la formarea unui “nucleu” compus din oameni încordaţi, gata de acţiune. Cu acest “pachet” putem răspunde rapid şi profesionist oricărui brief. Cred că pentru a fi performant în ziua de azi, o echipă de creaţie trebuie compusă din minim 3 oameni: art, copy şi client service. Noi o facem de ceva vreme şi se vede. Client Service-ul joacă în această formulă, un rol strategic dar se implică activ şi în procesul creativ” spune Mihai Fetcu.
La Lowe, Fetcu a coordonat licitaţii şi proiecte de creaţie precum – relansarea Kinder Surprise în România, lansarea Domestos BactiStop în România, campania corporate Labormed (prima astfel de campanie dezvoltată de un producător de medicamente generice în România), campania Teva pentru brandul de vitamine Tuti, Platforma mămică24h dezvoltată pentru Johnson&Johnson şi exportată de Lowe România în 4 ţări europene.
Mihai are 31 de ani şi este tatăl a doi băieţi: Iuri şi Ian.
{mosloadposition user9}