Brandient anunta promovarea Mihaelei Radulescu ca Senior Brand Consultant, pozitie din care va superviza activitatile de conceptualizare de brand, retorica de brand, precum si cele care tin de managementul proiectelor clientilor companiei.
Mihaela a venit in Brandient cu o bogata experienta de peste13 ani in domeniul advertising-ului, dobandita in agentii ca DDB, Mercury, GMP unde a ocupat pozitia de Client Service Director, fiind implicata in coordonarea unor proiecte locale si internationale pentru clienti precum Unilever, Coca-Cola, Henkel, SAB Miller, Nestle, P&G, L’Oreal, Peugeot, eMag etc.
Mihaela a absolvit Facultatea de Filosofie in cadrul Universitatii Bucuresti, a urmat un Master in Filosofia Culturii in cadrul aceleiasi facultati si un Master in Stiintele Comunicarii in cadrul Facultatii de Jurnalism cu o teza pe tema “Influenta culturii organizationale asupra reputatiei corporatiste”.
Educatia umanista a Mihaelei se impleteste fericit cu o abordare empatica a practicii branding-ului, adaugand astfel valoare proiectelor de conceptualizare si retorica de brand.
“Mihaela vede branding-ul ca pe un instrument modern de constructie a comunitatilor prin reputatie si autenticitate. Are o educatie remarcabila, are instinct bun si talent la scris, si sunt increzatoare ca maturitatea ei profesionala va inspira designerii nostri si clientii deopotriva. E un "perfect match” cu echipa noastra.” — Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.