Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Miguel Indurain contribuie la selectia finala a propunerilor pentru noul logo oficial al UE

UE pentru produse ecologice
Luni, 20 iulie 2009, celebrul ciclist Miguel Induráin şi-a oferit sprijinul în selecţia celor mai bune lucrări înscrise în concursul pan-european pentru un nou logo ecologic, competiţie organizată de Direcţia Generală Agricultură şi Dezvoltare Rurală din cadrul Comisiei Europene. Miguel Miguel Induráin a intrat în istorie după ce a câştigat de cinci ori consecutiv Turul Franţei şi două ori Turul Italiei. Fiu de fermier, Miguel Induráin şi-a rafinat cunoştinţele de nutriţie toată viaţa şi are experienţă personală în ceea ce priveşte punerea în practică a acestora. Spiritul său sportiv hotărât şi buna înţelegere a beneficiilor oferite de o dietă sănătoasă au constituit un ajutor preţios pentru juriu în selectarea logo-urilor care reprezintă cel mai bine produsele ecologice şi care vor fi intra în etapa finală a concursului.

Juriul căruia Miguel Induráin i s-a alăturat pentru selecţia finală a fost format din experţi din domeniul agriculturii şi producţiei ecologice, precum şi din profesionişti renumiţi la nivel internaţional din domeniul design-ului. Printre membrii marcanţi ai juriului s-au numărat profesorul Erik Spiekermann din Germania, director de creaţie şi managing partner; Riitta Brusila-Räsänen, profesor de design grafic la Universitatea din Laponia, Finlanda; Szymon Skrzypczak, un tânăr designer laureat din Polonia; Elisabeth Mercier, directoare a Agence BIO din Franţa; Urs Niggli, director al Institutului de Cercetare pentru Agricultură Ecologică (FiBL) din Elveţia; Tom Václavík, din Republica Cehă, expert în marketingul produselor ecologice şi preşedinte al Asociaţiei Internaţionale a Comercianţilor cu Amănuntul pentru Produse Ecologice (Organic Retailers Association); şi Craig Sams, preşedintele Asociaţiei pentru Soluri (Soil Association) din Regatul Unit. Juriul concursului a fost prezidat de Rob Vermeulen, fost preşedinte al Asociaţiei Paneuropene de Brand Design (Pan-European Brand Design Association).

Cele mai bune proiecte selectate vor fi date publicităţii, pentru ca publicul european să voteze câştigătorul concursului. Proiectele selectate vor fi publicate pe www.ec.europa.eu/organic-logo până la sfârşitul acestui an. Fiecare cetăţean UE poate participa la alegerea logo-ului câştigător.

Începând din iulie 2010, noul logo va fi aplicat pe toate produsele ecologice în întreaga Uniune Europeană. Spre deosebire de logo-ul deja existent al UE pentru produse ecologice, care a fost folosit pe bază voluntară, noul logo va fi obligatoriu pentru toate produsele ecologice preambalate care provin din cele 27 de State Membre.

Noul logo îi va ajuta pe consumatorii europeni să fie mai siguri că produsele pe care le cumpără sunt într-adevăr produse în mod ecologic şi că sunt de o calitate standardizată la nivelul întregii Uniuni Europene.

Bruxelles, 26.07.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.