pe toate categoriile de public
Aproape 2 milioane de români au stat cu ochii pe nea Mărin
Miercuri seara telespectatorii Antena 1 au fost curioși să vadă nunta pe care nea Mărin și Minodora, Bianca Rus, Mihai Mitoșeru și Cezar Ouatu au organizat-o la Sibiu pentru doi tineri frumoși, care au crescut fără dragostea și căldura unei familii și care și-au găsit totuși drumul în viață prin iubirea ce și-o poartă unul altuia. Nunta a fost cu siguranță un vis împlinit pentru Maria și Gheorghe, iar vedetele au uitat de toate greutățile prin care au trecut pentru a pune la punct petrecerea. Show-ul de la Antena 1 a fost miercuri seară, 28 octombrie, lider de audiență pe toate categoriile de public, astfel că aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe nea Mărin în minutul de maximă audiență de la 21.44.
În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea „Poftiți de vă iubiți!”, 20.29-23.05, Antena 1 nu a avut rival. Show-ul a fost lider de audiență cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 9,1 puncte și 22,7 procente din cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu o medie de 8,3 puncte de rating și 20,5 % cota de piață. Antena 1 a condus topul și pe publicul din mediul urban cu o audiență medie de 7,6 puncte de rating și 16,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa locul secund cu 6,3 puncte de rating și 13,8 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Antena 1 fost lider cu o medie de 7,1 puncte de rating și 15,7 procente din cota de piață, urmată de Pro Tv cu 6,1 puncte de rating și 13,5 % cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 28 octombrie 2015