Noul post de televiziune cu profil muzical si de entertainement, destinat in primul rand tinerilor, emite 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana. Music Channel este receptionat prin satelit pe frecventa de 12 527 polarizare verticala iar pe cablu prin intermediul retelelor de cablu RDS si UPC, la nivel national. "Nu negam pozitia pe piata a nici unui alt post de profil muzical sau divertisment, insa ne dorim sa creem in timp un tipar romanesc. Ne propunem ca Music Channel sa fie un post pe care publicul sa il urmareasca nu doar pentru un rulaj de videoclipuri. Ne dorim ca publicul sa se implice, sa participe, sa cunoasca si sa aleaga. Consideram ca este datoria noastra sa ii oferim cat mai multe informatii, intr-un mod cit mai creativ. Ne vom asocia cu publicul pentru a observa si evidentia valorile din domeniul muzical, in special si divertisment, in general” – a declarat Giovanni Francesco, general manager al postului Music Channel.
Grila de programe a postului Music Channel este conceputa pentru a acoperi o plaja cat mai variata de preferinte ale publicului tanar. Aceasta include emisiuni producţie proprie 75%, iar restul sunt producţii audiovizuale ale altor producători. Emisiunile de divertisment ocupa 80% din grila de programe, emisiuni de informare 15%, iar programe educative si culturale in proportie de 5%.
Music Channel vizeaza si implicarea in aspectele sociale ale publicului sau tinta.
Programele difuzate de Music Channel sunt in primul rand cele de profil muzical, respective : info shows, topuri generaliste, topuri de profil(Rock Chart, Dance Chart, Hip-Hop Chart, Latino Chart si Electro Chart ). In ceea ce priveste productiile proprii vom difuza emisiuni cu un format inedit, prezentate de gazde deja consacrate in show- biz-ul romanesc. Asa sunt “Amour”, in care gazda emisiunii, Andreea Banica, raspunde scrisorilor, mailurilor si sms-urilor pe teme de dragoste, presarata cu muzica de profil, “Ca$$a Loco Show”, productie live in care gazdele, formatia Ca$$a Loco, abordeaza subiectul zilei sub forma de pamflet, precum si alte productii proprii.
“Ne propunem, de asemenea, acoperirea segmentelor lasate libere de celelalte televiziuni de profil, prin punerea in valoare a productiilor locale si a individualitatilor pe care le are piata romaneasca.”- a mai declarat Giovanni Francesco, general manager si actionar majoritar al postului Music Channel.
{mosloadposition user10}