Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Miele inregistreaza cea mai mare crestere a afacerilor din ultimii 10 ani

Miele

Mieleși ajunge la vânzări de 3,49 mld. euro

  • Creștere record de 8,3% a cifrei de afaceri în anul fiscal 2014/2015, la nivel global
  • 17.741 de angajați și investiții de 150 de milioane de euro

Miele, compania numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat cea mai mare creștere a vânzărilor din ultimii 10 ani, precum și cel mai mare număr de angajați, în anul fiscal 2014/2015, încheiat la 30 iunie 2015. Astfel, Miele a înregistrat o cifră de afaceri de 3,49 de miliarde de euro, în creștere cu 8,3% de la an la an, și avea 17.741 de angajați. În același interval, investițiile totale ale companiei au fost de 150 de milioane de euro.

Creșterea record din acest an reflectă, în primul rând, succesul înregistrat la nivel global de noua gama de electrocasnice încorporabile, precum și de produsele pentru îngrijirea rufelor și seria îmbunătățită de aspiratoare.

În plus, economia mondială se află pe un trend pozitiv și nu a fost afectată de seria de incidente politice și probleme economice punctuale din Rusia, Ucraina, Orientul Mijlociu și Grecia. Cu toate acestea, comerțul pe piețele cheie a fost mai dificil, pe fondul concurenței acerbe.

În Germania, Miele a înregistrat vânzări de 1,03 miliarde de euro, în creștere cu 5,4% de la an la an. În afara Germaniei, vânzările au crescut cu 10,1%, iar SUA, Australia, UK, Elveția și Hong Kong au fost țările cu performanțe notabile.
Pentru anul fiscal 2015/2016, Miele anticipează menținerea trendului pozitiv de creștere atât pentru cifra de afaceri, cât și la nivelul unităților vândute. „Cu produsele noastre și conceptele de marketing, suntem în măsură să creștem și mai mult cota de piață globală, chiar și în fața unei competiții mai acerbe”, spune Dr. Markus Miele, director executiv și coproprietar al companiei de familie Miele, fondată în 1899.

Ca și până acum, Miele testează produsele sale, precum mașinile de spălat, uscătoarele, cuptoarele și aspiratoarele, pentru a se asigura că au cele mai bune performanțe pentru 20 de ani și se diferențiază astfel de toți competitorii, oferind fiabilitate și cea mai lungă durată de viață pentru electrocasnice.

Miele - masina de spalat W1

Divizia de profesionale, încasări de 449 de milioane de euro
Divizia de profesionale a contribuit la cifra de afaceri Miele cu încasări de 449 de milioane de euro, în creștere cu 6,4% comparativ cu anul anterior. Printre cele mai bine vândute produse: noua generație de calandre, noua serie de mașini de spălat vase pentru uz comercial, mașinile de spălat rufe, pentru care Miele a oferit o serie de promoții atractive pentru a celebra 90 de ani de la înființarea diviziei. Serviciile after-sales au fost de asemenea accesate de clienții produselor profesionale.

La 30 iunie 2015, numărul total al angajaților Miele era de 17.741, în creștere cu 81 de persoane, comparativ cu anul financiar anterior. Din totalul angajaților, 10.346 lucrează în Germania.

În același an, investițiile Miele au totalizat 150 de milioane de euro, fondurile fiind alocate pentru reamenajarea mai multor unități de producție, extinderea forței de vânzări, logistică și infrastructură în cadrul principalului centru Miele, din Gütersloh, precum și în showroomuri noi din zone metropolitane din întreaga lume, precum Brisbane, Chicago, Beijing și Turin.

Bucuresti, 28.08.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.