Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania
Miele, compania numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, este cel mai bun brand corporate în 2015.
Distincția „Beste Unternehmensmarke 2015” („Best corporate brand 2015”) a fost câștigată în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania. Printre brandurile nominalizate s-au numărat companii din industrie precum Bosch/Siemens, Liebher și branduri auto precum Audi, BMW și Porsche.
„Acest premiu recunoaște încrederea pe care consumatorii o acordă produselor Miele și este astfel cea mai valoroasă distincție pe care o companie o poate primi”, declară Loredana Butnaru, Director Vânzări Miele România. „Succesul Miele în întreaga lume este rezultatul unei istorii de peste 100 de ani a brandului și a strategiei sale de dezvoltare pe termen lung, care pune pe primul plan calitatea produselor și beneficiile aduse clienților”.
Menţinând un brand unic în portofoliu, cu o poziţionarea globală în industria electrocasnicelor premium şi având în vedere continuarea parteneriatelor cu distribuitori specializaţi, în măsură să le ofere clienţilor serviciile de calitate pentru care este recunoscut brandul, Miele beneficiază, în continuare, de toate premisele unui parcurs de succes.
În ultimii ani, compania a reînnoit întreaga gamă de produse, anul trecut lansând la nivel global și noile generaţii de produse Miele 6000 (electrocasnice incorporabile) şi W1/T1 (aparatură pentru îngrjirea şi spălarea rufelor), precum și cea mai performantă mașină de spălat din întreaga istorie a companiei. Noul model din generația Miele W1, unic pe piața mașinilor de spălat prin funcțiile oferite în exclusivitate, poate fi monitorizat și controlat de la distanță, în premieră, de pe dispozitive mobile, fără să fie necesară conexiunea la aceeași rețea Wi-Fi.
Premiile Best Brands sunt acordate anual în Germania, începând din 2004, pentru trei categorii: Best product brand, Best corporate brand și Best growth brand. Premiile sunt acordate în urma analizelor companiei de cercetare și studii de piață GfK, alături de partenerii Wirtschaftswoche, ProSiebenSat.1, The Brand Association, iq-media marketing și Ströer Out-of-Home Media AG.
Cu o prezență constantă în aceste clasamente, Miele a fost desemnat în 2013 „Cel mai bun brand al tuturor timpurilor”, în urma unei cercetări de piață realizată de compania GfK, pe un eșantion de 5.000 de consumatori.