- Sustenabilitatea, cel mai important subiect – mai multă grijă față de mediu, atât pentru utilizatorii casnici, cât și pentru companii
- Plite de gătit, cuptoare cu aburi, frigidere și servicii inteligente pentru cunoscătorii avizați
- Directorul executiv Zinkann: „Miele se află într-o continuă creștere”
Miele, cel mai mare producător mondial de echipamente și electrocasnice premium, revine la IFA Berlin 2022, ultima participare fiind în 2019. Anul acesta, sub deviza „Descoperă calitatea care precede timpurile noastre. Pentru un viitor mai bun”, accentul a fost pus pe grija față de mediu și pe modul în care Miele își ajută clienții să trăiască mai bine și mai sustenabil. În cadrul evenimentului, desfășurat în perioada 2-6 septembrie, au fost prezentate produse și funcționalități noi, dezvoltate exclusiv de Miele.
Datorită Miele, locuințele inteligente devin sustenabile, contribuind astfel și mai mult la reducerea emisiilor de carbon și a costului facturii de energie electrică. Noul Dashboard pentru consum, integrat în aplicația Miele, va fi extrem de util, deoarece va înregistra cantitatea de apă și energie electrică consumate de mașina de spălat rufe sau vase pe durata unui program și va oferi sfaturi despre cum pot fi utilizate electrocasnicele și mai eficient. Printr-un management inteligent al energiei, utilizatorii casnici care dețin panouri fotovoltaice vor putea reduce și mai mult amprenta de carbon.
Noile aparate de refrigerare de sine stătătoare din seria Miele K400 sunt și mai prietenoase cu mediul. De exemplu, modelele dotate cu sistemul inovator de prospețime PerfectFresh Active păstrează legumele și fructele proaspete de până la cinci ori mai mult timp, la o temperatură optimă, apropiată de punctul de îngheț și utilizând difuzarea de vapori fini de apă. „Miele este lider și în ceea ce privește eficiența energetică a produselor de refrigerare”, a spus Dr. Axel Kniehl, Director Executiv Marketing și Vânzări, Miele Group. Datorită panourilor izolatoare subțiri de ultimă generație cu siliciu (acid silicic), aceste produse vor asigura o clasă de eficiență energetică A pe o perioadă lungă de timp.
Gătitul la aburi este o metodă sănătoasă de preparare a alimentelor, care păstrează savoarea și proprietățile nutritive ale acestora. Combinarea acestei metode cu un cuptor performant este cea mai bună soluție într-o bucătărie modernă. Miele a prezentat la IFA Berlin modelele noi de cuptoare cu aburi, cu opțiunea de auto-curățare, datorită funcției HydroClean.
De asemenea, Miele a prezentat la IFA noi modele de plite cu inducție cu hotă încorporată, care garantează o aspirare mai eficientă și mai silențioasă decât modelele anterioare. „Toate modelele menționate sunt testate pentru a garanta o durată de viață de 20 de ani”, a spus Markus Miele, Director Executiv și Co-proprietar Miele, care a prezentat planurile și obiectivele companiei de a reduce și mai mult emisiile de CO2 în diferite locații Miele.
Miele se află pe un trend de creștere, chiar dacă pandemia de Covid-19 a redus interesul consumatorilor pentru electrocasnice, iar consumul s-a prăbușit în piețele cheie. Miele a înregistrat creșteri ale vânzărilor de 7,5% în 2021 și de 6,5% în 2020.
„Cererea de electrocasnice cu valoare adăugată, în special de unități încorporabile, este încă ridicată. Mulți consumatori cumpără mai circumspect, căutând longevitate și eficiență energetică atunci când vine vorba de electrocasnice”, a spus Dr. Reinhard Zinkann, Director Executiv si Co-proprietar Miele.
„Aleea Sustenabilității” de la Miele aduce sustenabilitatea la viață
La IFA Berlin, Miele a dezvoltat în cadrul propriului stand Aleea Sustenabilității, cu scopul de a prezenta vizitatorilor eforturile depuse de companie pentru protecția mediului în toate locațiile pe care le deține și pentru toate operațiunile sale, vânzări, service sau logistică.
Peste 400 de produse au fost prezentate în cadrul standului Miele, pe o suprafață de 3.000 m2. Acesta a fost conceput pentru a fi sustenabil: secțiunile standului pot fi refolosite, mobilierul și obiectele decorative sunt închiriate, iar covoarele și toată hârtia folosită sunt 100% reciclate. Pungile și pachetele cadou au fost eliminate, la fel și biletele sau bonurile tipărite.
*Aplicațiile de conectivitate descrise sunt oferte digitale suplimentare de la Miele & Cie. KG sau de la companii partenere. Toate aplicațiile inteligente sunt facilitate de sistemul Miele@home. Domeniul de aplicare al funcțiilor poate varia în funcție de modele și piețe.