a Clubului German al Designerilor
• Audi prezintă Audi R8 printr-un site special, futuristic
• Marele Premiu DDC pentru AUDI AG
• Nominalizare la premiul "Site-ul Anului"
• Filmul tridimensional "Dimension R8" reprezintă centrul emoţional al site-ului
• Deja s-au înregistrat circa un milion de vizitatori
Cu lansarea modelului R8, Audi a stabilit noi standarde pe Internet. Ca urmare a prezentării noi maşini sport cu ocazia Salonului Auto de la Paris, campania online este acum în plină desfăşurare. R8 este prezentat printr-un film tridimensional spectaculos ce poate fi văzut pe microsite-ul www.audi.com/R8. Ceea ce face ca acest film generat pe computer să fie cu totul aparte este că s-a bazat exclusiv pe date CAD şi a fost produs în întregime în sistem digital, pe computer. Aceasta şi pentru că adevăratul R8 nu a cunoscut botezul şoselelor. Într-un cadru ceremonial ce a avut loc la Frankfurt, Clubul German al Designerilor (n.a. Deutscher Designer Club e.V.; DDC) a decernat medalia de aur microsite-ului R8 la categoria digitală a competiţiei "Good Design".
Rainer Gehrisch, preşedinte executiv al Gehrisch und Krack Filmproduktions AG şi membru al DDC, a înmânat medalia de aur lui Dieter Kopitzki, director de marketing online la AUDI AG, şi a evidenţiat maniera futuristică în care a fost prezentat modelul R8, sub forma unui film tridimensional interactiv. De asemenea, AUDI AG a primit Marele Premiu DDC, cea mai înaltă distincţie decernată de DDC pentru munca remarcabilă în domeniul designului, a comunicării, de designului pe internet şi a managementului de marcă.
Mai mult, în cursul lunii octombrie, microsite-ul a fost declarat "Site-ul Lunii" la Premiile Website-urilor Favorite, una din cele mai renumite competiţii internaţionale pentru web design inovator, ceea ce-l plasează printre favoriţii la câştigarea titlului "Website of the Year".
Filmul, Dimension R8, reprezintă centrul emoţional al microsite-ului. Într-un mod plin de măiestrie, animaţiile 3D înfăţişează modelul R8 rulând la mare viteză pe circuit, prin oraş şi de-a lungul drumurilor de coastă. Fiecare secvenţă de film 3D este asociată unuia din cele trei capitole: Inovaţie, Design şi Performanţă. Între secvenţe, filmul se întrepătrunde cu cadre slow-motion ce au caracter interactiv, în timpul cărora utilizatorul poate accesa informaţii referitoare la diverse subiecte.
După o scurtă prezentare a originilor pe care Audi le are în motorsport, capitolul Inovaţie pune accentul pe noutăţile de ordin tehnic ale modelului R8. În capitolul Design, utilizatorii descoperă filosofia designului ce a stat la baza Audi R8 şi pot admira diferite unghiuri exterioare şi interioare. În cea de-a treia secţiune, intitulată Performanţă, mai multe detalii tehnice ale vehiculului sunt scoase în evidenţă, alături de performanţele modelului.
După filmul interactiv, utilizatorii sunt transferaţi într-o imagine completă a automobilului, unde îşi pot crea propriul R8, personalizat după dorinţele fiecăruia, prin utilizarea unei palete de culori şi de jante, dar şi prin selectarea diferitelor perspective din care să fie vizualizată maşina. Prezentarea online este întregită de o secţiune din care se pot descarca wallpaper, screensaver sau aplicaţii pentru telefonul mobil. În primele şase săptămâni, un milion de persoane s-au înregistrat pe microsite-ul R8 şi 40.000 au utilizat opţiunile de descărcare.
Fuziunea între ceea ce are mai bun cinematografia şi lumea internetului garantează, în egală măsură, rezultatele impresionantele ale produsului. Dr Marc Cäsar, director de proiect pentru marketing online Marketing la AUDI AG, pare a fi mai mult decât mulţumit: "Primul film pe care l-am produs în întregime pe computer a fost un succes major. Într-un interval scurt de timp, am reuşit un rezultat absolut impresionant. Datele CAD sunt modul în care vor fi realizate viitoarele lansări de automobile".
{mosloadposition user10}