Michelin si Petrom sunt parteneri in cadrul unei campanii promotionale derulate impreuna cu agentia More Than Pub. Campania “Petrom te alimenteaza si Michelin te echipeaza!" a luat startul pe 25 octombrie si se desfasoara pe o perioada de 45 de zile, pana pe 8 decembrie. Astfel oricine are masina mica si alimenteaza de minimum 110 lei sau masina mare (masa totala maxima autorizata de minim 7,5 tone) si alimenteaza de minimum 1200 lei, primeste un talon razuibil, care ii ofera atat sansa de a castiga premii instant (14.075 bonuri valorice de carburant, 3.723 chei reglare ventil si 3.490 raclete), precum si zilnic, prin tragere la sorti, un set complet de 4 anvelope iarna Michelin. Promotia se desfasoara in statiile Petrom din toata tara. Valoarea totala a premiilor promotiei este de 124.000 Euro + TVA.
“Desi nu este pentru prima oara cand are loc un astfel de co-op intre aceste doua categorii de business, de data aceasta este vorba de o imbinare perfecta intre cele doua companii, tinand cont ca se adreseaza aceluiasi grup tinta. Mecanismul campaniei este simplu, provocarea consta insa in gestionarea zilnica a tragerii la sorti timp de 45 de zile, validarea si identificarea castigatorilor pe baza informatiilor despre cei peste 5 milioane participanti calificati pentru a intra in promotie.”, declara Mihaela Petrovan, general manager More Than Pub. “Talonul de promotie se completeaza si se depune in urna statiei in care participantii alimenteaza in ziua respectiva. Tragerea la sorti va avea loc la sediul nostru avand ca martori un reprezentant Michelin Romania si un reprezentant OMV Petrom in intervalul Luni – Vineri, la ora 10.00. Se vor trage la sorti numerele / ID-urile bonurilor fiscale cu o valoare de achizitie combustibil de minimum 110 lei si respectiv minimum 1.200 lei, inregistrate pe parcursul a 24 ore cu 2 zile lucratoare in urma in sistemul informatic financiar apartinand Petrom.”, explica Mihaela Petrovan.
In cadrul campaniei promotionale, agentia More Than Pub, responsabila de concept, creatie grafica, productie publicitara, logistica distributie materiale POS, media buying, se va ocupa si de contactarea castigatorilor pentru validarea si colectarea datelor in vederea acordarii premiilor, precum si de indrumarea acestora inspre dealerii Michelin de unde isi pot revendica seturile de anvelope, potrivite pentru masinile fiecaruia. Campania este promovata prin 400 difuzari spot radio 20 sec la Europa FM si Radio 21, alaturi de numeroase materialele POS, expuse in toate statiile Petrom.
“Impreuna cu cei doi clienti am fost atenti la cele mai mici detalii in crearea mecanismului de desfasurare si in conceperea strategiei de promovare, astfel incat sa obtinem rezultate excelente in vanzari si o rata cat mai mare de participare”, dezvaluie Mihaela Petrovan.
Castigatorii validati ai premiilor zilnice vor fi afisati pe website-ul www.petrom.com si www.michelin.ro la sectiunea „Promotii” incepand cu data de 27.10.2010, precum si in fiecare statie Petrom din toata tara.