Cu ocazia împlinirii a 10 ani de activitate în România, Michelin lansează website-ul www.10ani.michelin.ro, prima platformă online locală dezvoltată de Michelin România. Prin acest website, Michelin se adresează utilizatorilor online, pe care îi invită să sărbătorească împreună 10 ani de istorie în mişcare.
Website-ul www.10ani.michelin.ro include informaţii detaliate despre evoluţia Michelin încă din 2001, anul intrării pe piaţa din România, articole referitoare la utilizarea anvelopelor Michelin, precum şi un calendar al evenimentelor din această perioadă. Prin intermediul acestei platforme sunt prezentate publicului larg informaţii mai puţin cunoscute despre Michelin dar în acelaşi timp foarte interesante (cum ar fi faptul că navetele spaţiale sunt echipate cu anvelope Michelin).
“Michelin înseamnă o poveste fascinantă în primul rând despre oameni şi despre motivaţia de a fi cel mai bun în domeniul tău, despre respect şi despre fapte. www.10ani.michelin.ro este o invitaţie la a descoperi lumea Michelin, importanţa pe care o acordăm calităţii produselor noastre, respectând aceleaşi standarde foarte înalte oriunde în lume. În plus, pentru Michelin grija faţă de oameni şi securitatea acestora precum şi grja faţă de mediu, reprezintă direcţii strategice, în care investim permanent”, afirmă Eric Faidy, Preşedinte Michelin România şi Balcani.
Site-ul www.10ani.michelin.ro oferă şi o bogată galerie media în cadrul acesteia sunt disponibile afişe istorice cu Omuleţul Michelin şi tutoriale video ce includ sfaturi pentru economisirea de carburant. Totodată, din toamnă, vizitatorii website-ului sunt invitaţi să participe la un concurs al cărui mare premiu este o excursie în Franţa, la muzeul Michelin. Website-ul va fi promovat printr-o campanie online, prin reţelele de socializare şi prin toate mesajele de PR şi ATL din acest an.
“Michelin înseamnă mult mai mult decât anvelope şi ghiduri internaţionale. Înseamnă echipe dedicate, inovaţie şi respect faţă de mediu. Cu ocazia împlinirii a zece ani de prezenta Michelin in Romania, ne-am propus sa prezentam, prin intermediul unei platforme online, istoria Michelin care este într-o permanenţă mişcare. Pe parcursul procesului de dezvoltare am contat pe susţinerea echipei Michelin, foarte buna colaborare concretizându-se într-un proiect foarte reuşit” a menţionat Cristina Petricanu, Account Manager Kinecto.
Campania “Michelin – 10 ani” a fost coordonată din partea Michelin de către Bogdan Boboc, webmaster Michelin România şi Balcani şi implementată împreună cu echipa Kinecto formată din: Cristina Petricanu (Account Manager), Vlad Marius (Art Director), Alexei Marasteanu (Web Developer) şi Mihai Dumitru (Digital Planner).