de la The Alternative School for Creative Thinking
Michael Conrad, fondatorul Berlin School for Creative Leadership si una dintre cele mai influente personalitati din comunicarea mondiala va sustine un workshop memorabil, in calitate de invitat special al Rogalski-Grigoriu, compania de PR care patroneaza cursurile de relatii publice ale Scolii Alternative de Gandire Creativa.
”In fiecare an ne straduim sa avem cel putin un invitat de calibru. Anul acesta am reusit sa-l avem musafir pe fondatorul Berlin School for Creative Leadership. E un privilegiu pentru noi, si o oportunitate aparte pentru studentii Scolii. Sunt tineri cu potential declarat, carora le oferim timpul, energia si experienta noastra. Proiectele dedicate acestei Scoli ce pregateste viitoare elite reprezinta chipul in care suntem reverenti fata de comunitatea in contextul careia ne-am format”, a declarat Eliza Rogalski, liderul Rogalski-Grigoriu, una dintre cele mai premiate agentii din Romania in domeniul relatiilor publice.
La eveniment vor putea participa si studentii care activeaza la alte catedre decat cea de Relatii Publice. (E vorba despre catedrele de media creativa, design, visual craft, cyber, strategie si branding ), dar si externi ai scolii, selectati in urma unei competitii publice ce urmeaza a fi anuntata.
”Michael Conrad este un strateg de exceptie. Nu e doar un personaj care stie sa evalueze, sa motiveze si sa canalizeze constructiv procesul creativ. E un caracter care a stiut sa-si joace rolul de player vizionar in toate contextele internationale care conteaza astazi. A fost unul dintre patronii spirituali ai Golden Drum-ului in vremea inceputurilor lui timide, a fost initiatorul si decanul Roger Hatchuel Academy si una dintre vocile care conteaza in economia unui festival cum este Cannes-ul. Doua ore cu Michael Conrad inseamna o experienta profesionala memorabila pentru orice comunicator si una nepretuita pentru un tanar”, a declarat Roxana Balan, project manager-ul Scolii Alternative de Gandire Creativa.
Scoala Alternativa de Gandire Creativa a fost lansata in urma cu cinci ani, in ideea de a oferi o platforma comuna pentru studiul de profunzime al tututor disciplinelor comunicarii ce fac astazi diferenta la nivel mondial. Desi organizate in catedre distincte – pr, cyber, media creativa, design, relatii publice, strategie si branding – disciplinele de studiu functioneaza pe principiul vaselor comunicante, oferind cursantilor cu background variat un vocabular, un orizont, niste ierarhii si niste exigente comune. Oamenii de concept incep sa empatizeze cu oamenii de marketing, art directorii incep sa exploreze in profunzime universul celor din copy, designerii pricep sensul mediei creative si pr=istii devin asi in strategii sau on-line media relations.
Chiar daca fiecare isi rafineaza abilitatile in domeniul pentru care este pregatit, prin varietatea catedrelor si calitatea profesorilor, Scoala ofera o platforma pentru intelegerea si integrarea altor domenii in portofoliul personal, prin descoperirea unor speakeri valorosi, dar si la competitiile internationale de anvergura.
Cu sprijinul Tempo care sustine anual un grup de 15 studenti la specializarile seminariilor de la Cannes, cu suportul Coca-Cola care endorseaza studentul de la Roger Hatchuel, cu sprijinul Impression care finanteaza prezenta la competitia Young Lions si cu aportul Romtelecom pentru zona de cyber, Scoala Alternativa de Gandire Creativa ramane o prezenta memorabila pentru organizatorii britanici ai Cannes Lions, prin calitatea si numarul studentilor prezenti la experienta educationala a evenimentului.
Fidel valorilor sale care pledeaza pentru structuri educationale elitiste, Biroul Cannes Lions in Romania are o lunga istorie in sustinerea si recomandarea specializarilor valoroase, dincolo de festivalul Rivierei, printre ele numarandu-se si cea a Berlin School of Creative Leadership.
Facilitarea aparitiei primului articol despre celebrul MBA lansat de Michael Conrad sau promovarea acelor romani care au facut pionierat prin inscrierea la Berlin School of Creative Leadership prin nominalizarea lor ca jurati la festivaluri de anvergura, sunt doar cateva dintre demersurile constructive in recomandarea acestei instante.
”Nu suntem niste fanatici ai Cannes-ului, asa cum au declarat niste vulpi cu ochii la struguri. Promovarea MBA-ului de la Berlin din ultimii trei ani, dar si a altor contexte de informatie – vezi The Globes, Spikes, Eurobest, Dubai Lynx, Asia Brand Summit sau Euroforum o confirma. Punem pret pe formari in contexte valoroase. In ecuatia specializare versus aliante de farfurie preferam prima varianta. E, de altfel si cea care ne-a si consacrat. E o reteta sigura pentru succesul pe termen lung. Le multumim de aceea inca o data celor care faciliteaza prezenta unui personaj de talia lui Michael Conrad la Bucuresti, in contextul Scolii Alternative”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatorul proiectului educational.
La Berlin School for Creative Leadership s-au format deja trei generatii de romani, oameni de comunicare si lideri de companii. Dintre acestia, Dragos Grigoriu a fost jurat la Eurobest, Zoltan Szigeti – jurat la Dubai Lynx, Geo Baraian – nominalizat pentru Eurobest si Eliza Rogalski – nominalizata pentru cea mai prestigioasa postura de evaluator, in contextul Cannes Lions / categoria relatiilor publice, introdusa in sistemul de evaluare al evenimentului in 2009.
Printre liderii care s-au bucurat in ultimii cinci ani de statutul de invitat special al Scolii Alternative de Gandire Creativa se numara Philp Thomas – CEO al festivalului Cannes Lions, Yonathan Dominitz – MindScapes, Ralf Langwost, fondator Idea Management sau Maurice Webster – personal brandbuilder al unor personalitati de prim rang din viata publica americana.
{mosloadposition user10}