MGID a devenit membru al IAB România, unindu-și eforturile cu liderii industriei din regiune, pentru a construi un mediu de publicitate digitală mai sigur și mai sustenabil.
MGID, platforma globală de publicitate, a devenit membru în cadrul IAB România, asociația industriei de marketing și publicitate online a cărei misiune este de a susține, proteja și promova dezvoltarea industriei de publicitate online din România. Prin colaborarea cu alți jucători din România, scopul MGID este de a implementa noi standarde și de a aduce o schimbare în bine la nivelul industriei. Cu expertiza noastră comună, suntem încrezători ca vom crea un viitor promițător pentru piața de publicitate digitală.
În calitate de membru al IAB, scopul companiei este de a promova transparența, politica privacy-first (confidențialitate înainte de toate) și conformitatea cu reglementările în domeniu, pentru a crea reguli de joc echitabile pentru toate părțile implicate în ecosistemul publicității digitale și pentru a construi încredere și certitudine în rândul clienților, advertiserilor și editorilor.
„IAB România desfășoară o activitate importantă pe piață și suntem încântați că am devenit membru în cadrul acesteia”, a afirmat CEO-ul MGID, Sergii Denysenko. „Misiunea MGID este de a încuraja brandurile și editorii să colaboreze în mod transparent pentru a le crea utilizatorilor de online o experiență extraordinară, care generează rezultate și monetizare în cadrul campaniilor. Prin tehnologia noastră de targetare privacy-first ne concentrăm să ajutăm advertiserii să ofere campanii digitale relevante, de înaltă calitate, care nu sunt doar sigure, ci și eficiente.”
Gabriel Pătru, Președintele IAB România, a declarat: “A fi membru al IAB România înseamnă, înainte de toate, aderarea la un comportament etic în business și este totodată declarația susținerii dezvoltării sănătoase a comunicării în digital. Ne bucurăm să avem MGID ca membru și susținător al misiunii și proiectelor de industrie ale IAB.”