MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat că a îndeplinit standardele cerute pentru a primi certificarea de siguranță de brand Trustworthy Accountability Group (TAG) pentru operațiunile sale globale.
Certificarea TAG recunoaște angajamentul MGID de a proteja advertiserii prin stabilirea celor mai bune practici din industrie pentru siguranța marcii (brand safety), inclusiv monitorizarea și detectarea poziționării greșite a reclamelor, asigurându-se că toate acordurile cu partenerii respectă principiile siguranței brandului și anti-piraterie, documentând politicile și procedurile pentru a minimiza plasarea gresita a reclamelor și utilizând filtrarea aplicațiilor mobile pirat.
TAG Brand Safety Certified este cel mai mare și mai amplu program global de certificare a siguranței brandului din industria de publicitate digitală. Conceput pentru a reduce semnificativ riscul poziționării greșite a reclamelor pe mediile digitale de toate tipurile, programul promovează fluxul de bugete de publicitate către companiile care stabilesc standarde înalte și susțin cadrul industriei in privinta siguranței mărcii.
MGID a primit din nou pecetea TAG Certified Against Fraud pentru pașii pe care i-a parcurs pentru a reduce traficul fraudulos de-a lungul lanțului de publicitate online.
„Suntem încântați să acordam MGID dovada Brand Safety Certified pentru pașii pe care i-a urmat pentru a atinge standardele riguroase ale programului”, a declarat Mike Zaneis, CEO al TAG. „Lăudăm MGID pentru dedicarea continua in stabilirea și menținerea acestor bune practici din industrie pentru îmbunătățirea siguranței brandului și pentru a ne proteja industria de activitățile licenţioase. Suntem nerabdatori să continuăm să lucrăm cu MGID pentru a consolida siguranța brandului și a reduce frauda în întregul ecosistem de publicitate.”
Sergii Denysenko, CEO la MGID, a declarat: „În urma unei evaluări temeinice, suntem încântați să primim nu numai recertificare de la TAG pentru eforturile noastre de protecție împotriva fraudei, dar de asemenea acum obținem certificarea pentru angajamentul nostru referitor la brand safety. Siguranta faptului că reclamele lor rulează alături de conținut de încredere este o prioritate pentru marketeri. Pentru a sprijini clienții în acest sens, MGID a implementat procese și soluții stricte pentru a-i proteja de potențialele amenințări la siguranța brandului și pentru a le oferi asigurarea că reclamele lor vor fi plasate în medii sigure și adecvate.”