Compania de asigurări Metropolitan Life, membră a grupului MetLife, susţine Ora Pamantului, acţiunea anuală dedicată mediului înconjurător, ce va avea loc sâmbătă, 23 martie, la ora 20:30. MetLife se alătură şi în acest an acestei acţiuni la nivel global.
2013 este primul an în care Metropolitan Life şi companiile afiliate grupului MetLife din Europa Centrală vor participa la Ora Pamântului, alături de alte operaţiuni din lumea întreagă, printre acestea numărându-se Polonia, Slovacia, Cehia, Ungaria, Lituania, Letonia, Chile, Japonia, Bangladesh şi India.
Implicarea Metropolitan Life din România se va concretiza prin stingerea tuturor luminilor ne-esenţiale din clădirile de birouri ale companiei din Bucureşti şi din întreaga ţară în seara de 23 martie. Mai mult decât atât, compania profită de această ocazie pentru face apel la angajaţii şi agenţii săi să susţină iniţiativa prin stingerea luminilor timp de o oră în locuinţele lor şi de a-i încuraja încă o dată să închidă calculatoarele peste noapte, având în vedere că astfel se economiseşte în fiecare zi o cantitate de energie echivalentă celei consumate de o familie pe parcursul unei luni întregi.
„Construirea unui viitor sigur pentru oameni şi comunităţi are nevoie de angajamentul nostru de a proteja mediul înconjurător. Compania noastră, la nivel global, îşi asumă responsabilitatea corporativă printr-o politică eficientă de gestionare a energiei, prin investiţii în proiecte de energie regenerabilă şi implementarea unor practici eficiente energetic în operaţiunile sale – model pe care îl adoptăm şi noi pe plan local. Credem că, fiind responsabili faţă de mediul înconjurător, suntem mai aproape şi de clienţii noştri care sunt din ce în ce mai interesaţi să se asocieze cu o companie ce dovedeşte interes şi grijă pentru o dezvoltare durabilă, pentru o lume mai sigură şi mai sănătoasă pentru generaţiile viitoare”, a declarat Theodor Alexandrescu, reprezentantul Metropolitan Life în România.
În calitate de lider în industria serviciilor financiare, grupul MetLife se implică în ameliorarea schimbărilor climatice prin adaptarea modelului său de business la o atitudine responsabilă faţă de mediu. Această atitudine se concretizează în adaptarea tehnologiilor inovative, produsor şi serviciilor ecologice, în creşterea utilizării energiei din surse regenerabile şi de conservare a energiei în toate clădirile în care îşi desfăşoară activitatea, în Statele Unite şi în întreaga lume.
Mai multe informaţii despre implicarea şi iniţiativele MetLife pentru protecţia mediului se găsesc pe https://www.metlife.com/about/corporate-profile/citizenship/environment/index.html.
Ora Pământului (Earth Hour) este o iniţiativă globală de mediu, în parteneriat cu World Wildlife Fund (WWF). Acest eveniment mondial încurajează stingerea luminilor timp de o oră – adresându-se atât companiilor, guvernelor, comunităţilor, cât şi tuturor oamenilor – ca un simbol al necesităţii de a lua măsuri cu privire la schimbările climatice şi al faptului că stă în puterea fiecăruia dintre noi să determinăm o schimbare. Ora Pământului a început într-un singur oraş în anul 2007 şi, până în 2012, s-au implicat sute de milioane de oameni din 152 de ţări de pe toate continentele, devenind "cea mai mare campanie globală pentru protejarea planetei".