#ZestreaDeProtecție, realizată alături de fotograful Sorin Onișor, este o colecție despre ritualurile românești de protecție.
Metropolitan Life a lansat #ZestreaDeProtecție, un proiect inedit prin care își propune să readucă la lumină ritualuri românești născute în jurul protecției, ca parte din campania-manifest despre importanța protecției financiare „Protecția este în ADN-ul nostru”.
Alături de Sorin Onișor, artistul român care, prin lentila aparatului său, își dedică o bună parte din timp documentării vieții satului, cu ocazia zilei Naționale a României, compania a realizat o colecție de imagini care surprinde aceste obiceiuri, dorind astfel să inspire românii de pretutindeni să continue tradiția protecției în familiile lor, prin intermediul asigurărilor de viață.
“ZestreaDeProtecție este un manifest emoționant, văzut prin prisma tradițiilor și obiceiurilor de la satul românesc, conservate și astăzi, uneori integral, alteori prin asimilarea unor elemente moderne. Este un proiect unic, care leagă trecutul de prezent, îndemnând la continuarea tradițiilor de protecție prin asigurările de viață Metropolitan Life, dat fiind ADN-ul companiei privind siguranța financiară.”, spune Alexandra Crivăț, Head of Marketing and Communication, Metropolitan Life.
„Pornit de la un insight pur local, proiectul reprezintă un statement puternic prin care arătăm că protecția are rădăcini străvechi și este conservată prin tradiții și obiceiuri practicate și astăzi în satele românești. Ne bucurăm de oportunitatea de a fi parteneri Metropolitan Life pe acest drum al tradițiilor românești și de faptul că, alaturi de Sorin Onișor, putem documenta portretul unic al vieții satului românesc.”, declară Maria Doda, B2B Growth & Creative Director.
#ZestreadeProtecție este o colecție care cuprinde 12 imagini unice din satele românești, precum „Mocănița, una dintre ultimele locomotive forestiere cu aburi din lume, ține pasagerii în siguranță prin pădurile dese ale Maramureșului” sau “Maica Paraschiva, din Bucovina, tricotând șosete de lână, pentru ca celor dragi să le fie mereu cald.” Compania Metropolitan Life continuă să susțină tradițiile din cultura locală și să dezvolte soluții de protecție financiară adaptate nevoilor românilor.
Campania „Protecția este în ADN-ul nostru” va fi promovată în mediul online pe Youtube, Facebook, Instagram, precum și prin intermediul Consultanților în asigurări de viață Metropolitan Life și aduce în prim plan produse, servicii și experiențe simple și inteligente, menite să răspundă nevoii fundamentale de protecție financiară.
Echipele responsabile pentru dezvoltarea și implementarea campaniei sunt:
Metropolitan Life:
Alexandra Crivăț – Head of Marketing and Communication
Andreea Matei – Integrated Marketing Senior
MRM Worldwide România:
Maria Doda – B2B Growth & Creative Director
Gabriela Bivolaru – Sr. Copywriter
Mirela Grinzeanu – Art Director
Stefan Georgescu – Sr. Strategist
Ana Dumitrescu – Account Director