Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Metromind Media semneaza campania “Panasonic=3D”

În perioadă 1 iulie-20 august pe website-ul //www.viera.ro/ se desfăşoară campania “Panasonic=3D”. Obiectivele principale al campaniei sunt: generarea de awareness şi brand engagement referitoare la plasma NeoPDP Full HD 3D Panasonic,lansată doar de câteva luni la noi în ţara.

Pilonii campaniei sunt reprezentaţi de către: componenta de social media, blog advertising, website-ul //www.viera.ro/ precum şi de către concursul “Panasonic=3D”.

“Dupa seria campaniilor desfăşurate în mediul offline: transmisiunile live 3D de la Roland Garros oferite publicului larg şi filmarea meciul de fotbal dintre Steaua şi Universitatea Craiova cu prima cameră profesională 3D adusă în premieră de Panasonic în ţara, a sosit momentul să ne orientăm comunicarea către mediul online. Apreciem dezvoltarea online-ul românesc ca şi canal de comunicare. Deoarece dorim să luăm parte la procesul de creştere al acestui mediu, campaniile pe care le derulăm se vor axă pe această componenta. Campania “Panasonic=3D”, urmăreşte educarea consumatorului în privinţă experienţei 3D oferită de către Panasonic şi susţine seria iniţiativelor de popularizare a acestei tehnologii. Obiectivul secundar al acestei campanii este reprezentat de lansarea canalalelor oficiale de social media prin intermediul cărora Panasonic România urmăreşte construirea unei relaţii stabile între comunitatea online din România şi consumatorii săi.” a declarat Alexandru Mina – director de comunicare Panasonic România.

Conceptul campaniei “Panasonic = 3D” se bazează pe realizarea unui mix între un review website şi un concurs de review-uri. Concursul “Panasonic=3D” se va desfăşura în perioadă 1 iulie 2010- 20 august 2010. Primul pas pe care trebuie să-l realizeze persoanele care doresc să câştige o plasmă NeoPDP Viera VT20, constă în realizarea unui cont de utilizator pe website-ul campaniei. Etapa a două este marcată de perioadă 18-3 august în care persoanele înregistrate în concursul “Panasonic=3D” trebuie să-şi posteze review-ul personal pe //www.viera.ro/. Lupta pentru câştigarea marelui premiu şi a celor 150 de invitatii la film se va desfăşura între 3-20 august, iar câştigătorul plasmei va fi declarat concurentul care a obţinut cel mai mare număr de puncte pe parcursul concursului.

“Principala provocare a briefului, a reprezentat-o transpunerea inovaţie tehnologice de care dă dovadă Panasonic România în cazul tehnologiei 3D, într-o campanie online. Mixul de tactici propus în campania “Panasonic=3D” a ţinut cont de obiectivul pe termen mediu pe care atât echipă Metromind, precum şi clientul nostru şi l-au asumat pentru acest an. În acest sens strategia de marketing online, realizată pentru Panasonic România, este ghidată de dezvoltarea unei identităţi online şi aproprierea de clienţii Panasonic.” a declarat Bianca Mănescu – strategic planner Metromind Media.

Până în momentul de faţă, Panasonic a vândut tot stocul iniţial de televizoare 3D şi estimează că în acest an va avea o cotă de piaţă de 30% din segmentul televizoarelor 3D.

Despre Panasonic :

Panasonic Corporation cu sediul la Osaka, Japonia, renumită pentru produsele sale sub marca Panasonic, este lider internaţional în dezvoltarea şi fabricarea de produse electronice pentru o gamă variată de clienţi, afaceri şi cerinţe industriale. Compania ocupă locul al treilea în indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment.

Reprezentantul Panasonic pe piaţă locală este, din anul 1996, PANASONIC ROMÂNIA.

Mai multe informaţii despre Panasonic puteţi găsi la:
www.panasonic.net şi www.panasonic.ro

Despre Metromind Media:

Metromind Media este o agenţie digitală înfiinţată în 2004. Printre campaniile realizate de agenţie se număra cele pentru clienţi precum: Garnier România, Kaspersky Lab România, FHM, Tornado, Vichy, Oltchim, Magazinul de Case şi Esquire.

Bucuresti, 30.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.