Cum stim ca vin Sarbatorile?
Sau mai bine zis, cand anume simtim asta cu adevarat pentru prima data?
In fiecare an semnele sunt aceleasi. Magazinele, restaurantele, cafenelele si toate celelalte mici afaceri de pe fiecare strada se impodobesc cu ornamente de Craciun si raspandesc atmosfera rosu-verde-voioasa. Apoi, incepe cursa cumparaturilor de Sarbatori – mai intai pentru companii, apoi pentru noi toti.
METRO, sustinatorul dintotdeauna al micilor afaceri, stie ca ele dau startul sezonului, in spirit si in cosul de cumparaturi. Asa ca anul acesta s-a hotarat sa spuna lucrurilor pe nume si sa le recunoasca public meritele: ei sunt Campionii Craciunului, si oricine poate fi alaturi de ei profitand de cele mai bune oferte sarbatoresti!
Executiile ii au in prim-plan pe antreprenorii de la magazinul Matei & Fiul si restaurantul Vagonul de Gatit, pe care i-am cunoscut deja in campania aniversara METRO 20 ani si in cea dedicata Zilei Micilor Afaceri. Cei patru eroi se misca mai bine la cumparaturi decat Rocky la antrenamente pentru ca la METRO gasesc intotdeauna fix ce au nevoie si parasesc magazinul in glorie, precum niste atleti ce au trecut primii linia de finish.
Pe langa spotul TV, campania semnata de Tempo include executii online, radio si in-store.
Echipa Tempo Advertising este formata din: Razvan Mitoiu (Creative Director), Radu Vasile (Art Director), Adriana Chirtu (Copywriter), Mihai Preotu (Head of Strategy), Bogdan Ivascu (Group Account Director), Andra Sania (Senior Account Executive) si Andreea Racoceanu (Junior Account Executive).
Din partea clientului METRO Romania, echipa care a fost implicata direct in aceasta campanie este formata din Marina Zara (Marketing Driver), Stratos Tsikmis (Head of Branding) si Ionelia Diaconu (Brand Communication Manager).
Spotul TV a fost realizat in colaborare cu Trilogy Film si regizat de Iulian Moga.