Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

METRO România aduce în prim plan valoarea resurselor umane prin lansarea campaniei globale de employer branding “Shape the M”

METRO Shape the M

METRO, liderul pieței locale de wholesale, a lansat și în România campania globală de employer branding ”Shape the M” ca o dovadă în plus a valorii pe care compania o acordă resurselor umane și contribuției fiecărui angajat la construirea unui business de succes.

Printr-o abordare modernă a talentului, axată pe dezvoltarea identității proprii, dar și a sentimentului de apartenență a fiecărui angajat la o companie puternică, METRO își reafirmă angajamentul față de inovație și progres, evidențiind rolul vital al oamenilor atât ca indivizi, cât și ca echipă în tot ceea ce înseamnă succesul companiei.

METRO Shape the M

METRO este o companie dedicată nu numai oferirii de soluții comerciale inovatoare, ci și construirii unei culturi organizaționale care pune accentul pe diversitate, incluziune, spirit de echipă și dezvoltare personală. Prin intermediul campaniei “Shape the M” este vizată atragerea de talente care împărtășesc pasiunea pentru excelență și care, prin construirea unei cariere de succes, vor contribui la creșterea și la succesul METRO.

„Prin campania “Shape the M”, METRO își asumă responsabilitatea de a rămâne un angajator de top. Noi știm că oamenii noștri sunt cel mai mare atu al nostru. Recunoscând rolul critic pe care îl joacă echipele noastre în atingerea succesului, „Shape the M” este conceput pentru a inspira și încuraja oamenii să-și modeleze propriul viitor, contribuind în același timp la creșterea și dezvoltarea companiei METRO. Prin intermediul programelor noastre de formare și dezvoltare continuă, oferim resurse și instrumente pentru fiecare angajat, ca să își maximizeze potențialul și să aibă sentimentul de împlinire profesională printr-o carieră de succes” declară Rodica Rapcea, People&Culture Director în cadrul METRO România.

Campania este unul dintre motoarele strategiei globale People&Culture a METRO, care are în vedere poziționarea companiei la nivel internațional ca un angajator atractiv și activ în ceea ce privește politicile de Resurse Umane. În plus, dezvoltarea afacerii asociată cu strategia de creștere sCore oferă o gamă largă de oportunități profesionale atât pentru angajații existenți, cât și pentru cei noi.

Campania va fi susținută de o comunicare activă și permanentă pe toate canalele digitale ale companiei, în mod special în cele de social media, pentru a scoate în evidență oportunitățile deosebite pe care potențialii candidați le pot accesa, dacă se alătură echipei METRO.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.