• Cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, METRO Cash & Carry România în parteneriat cu Banca Comercială Română (BCR) a oferit tuturor fetițelor născute în București pe 8 martie 2019 un cec-cadou în valoare de 1.500 euro, pentru a-și putea îndeplini orice vis, după împlinirea vârstei de 18 ani.
• Pe 17 aprilie, micile antreprenoare au venit alături de familie și prieteni la Commons Lounge București pentru a participa la un eveniment special, dedicat lor, în cadrul căruia au primit cecul-cadou.
• Campania Micile Antreprenoare este prima de acest gen din România și a pornit de la rezultatele pentru România ale Studiului Internațional METRO privind Afacerile Independente¹, conform cărora doar 6% dintre femeile care doresc să-și deschidă o afacere reușesc să pună în practică această idee, cele mai multe întâmpinând dificultăți de ordin financiar.
METRO Cash & Carry România a sărbătorit cele mai tinere antreprenoare din București. Reprezentanții companiei au înmânat cecurile-cadou celor 29 de fetițe născute în București, pe 8 martie 2019. Cecul-cadou este asociat unui cont bancar, pe care fetițele îl vor putea accesa pentru a-și îndeplini orice vis, după împlinirea vârstei de 18 ani. Scopul campaniei Micile Antreprenoare este de a oferi femeilor un sprijin real în demararea propriilor lor afaceri. Campania continuă seria inițiativelor demarate cu ocazia evenimentului Ziua Afacerii Tale și dedicate susținerii antreprenorilor români și a afacerilor independente și a fost inspirată de a doua parte a Studiului Internațional METRO privind Afacerile Independente.
„Suntem foarte încântați de succesul campaniei noastre «Micile Antreprenoare» și de faptul că le putem susține acum și aici pe viitoarele antreprenoare”, a declarat Marina Zara, Head of Marketing and Communications METRO Cash & Carry România. „Prin această campanie, pe lângă a susține antreprenoriatul feminin, ne dorim să atragem atenția asupra unei concluzii importante a Studiului Internațional METRO privind Afacerile Independente: În România, există încă prea multe obstacole care le împiedică pe femei să își pună în aplicare ideile de afaceri, cel mai important fiind lipsa susținerii financiare.”, a adăugat Marina Zara.
Anais-Maria este una dintre cele 29 de mici antreprenoare. La fel ca în cazul celorlalte familii, părinții ei au participat la evenimentul special organizat de METRO Cash & Carry România. „Pe 8 martie am primit două dintre cele mai frumoase cadouri din viața mea – primul a fost fetița noastră Anais-Maria, care a venit pe lume în acea zi și al doilea a fost acest cec-cadou. Ne-a emoționat puternic campania METRO, care i-a dat aripi fetiței noastre și care a demonstrat că visele pot deveni realitate”, explică mama fetiței, Ancuța Bărboi. Fiica sa, Anais-Maria, s-a născut la Maternitatea Polizu din București, în dimineața zilei de 8 martie a acestui an.
Partenerul acestei campanii este Banca Comercială Română (BCR). “Cele 29 de fetițe născute pe 8 martie reprezintă România de mâine. Indiferent care vor fi alegerile lor în viață, fie că vor opta pentru antreprenoriat sau alte căi prin care să-și obțină indepedența financiară, suntem mândri că le putem susține. Și că putem contribui, câtuși de puțin, la un viitor mai bun pentru ele”, declară Ionuț Stanimir, Director de Marketing și Comunicare Banca Comercială Română.
Micile Antreprenoare au fost întâmpinate cu baloane colorate și un tort special și au primit, într-o atmosferă veselă, un cec-cadou care le oferă șansa să-și îndeplinească orice vis. „Desigur, nu știm încă ce idei sau dorințe ar putea fi transformate în realitate de micile antreprenoare”, declarat Marina Zara. „Prin această campanie, putem sprijini femeile și încuraja și antreprenoriatul feminin; și acest lucru este tot ceea ce contează pentru noi.”
¹ Studiul METRO privind Afacerile Independente 2018 a fost realizat cu ocazia evenimentului Ziua Afacerii Tale, în România, Republica Cehă, Franța, Germania, India, Italia, Portugalia, Rusia, Spania și Turcia, pe o bază de 10.000 de respondenți, dintre care 1.500 de proprietari de afaceri. În România, eșantionul a cuprins 1.000 de respondenți, inclusiv 150 de antreprenori.