Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Metodele eficiente la care pot apela companiile ca să își motiveze angajații

personal fericit. Sursă foto: Shutterstock.com via upromania.ro

Randamentul angajaților reprezintă un factor cheie, atunci când vorbim de nivelul de productivitate în cadrul unei companii. Astfel, cu cât un salariat va fi mai eficient, cu atât productivitatea va crește, iar odată cu aceasta, implicit, și profitul. Așadar, iată câteva dintre soluțiile la care pot apela antreprenorii ca să își motiveze subalternii.

Investiții în propriii angajați

În primul rând, companiile ar trebui să își ajute angajații să se dezvolte profesional. Așadar, antreprenorii își pot trimite angajații la diverse traininguri de specializare sau să le pună la dispoziție cursuri și tutoriale. Astfel, personalul va dobândi noi cunoștințe în domeniu, va deveni mai eficient și va putea să se ocupe de proiecte complexe, deci, implicit, va crește și productivitatea. De asemenea, datorită noilor noțiuni, angajații vor putea să facă un salt în carieră și să aibă posibilitatea de promovare. Plus că, un salariat care se simte apreciat nu va părăsi actualul loc de muncă pentru alt job.

personal fericit. Sursă foto: Shutterstock.com via upromania.ro
Sursă foto: Shutterstock.com via upromania.ro

Beneficii pentru personal

Pe lângă investiții în formarea profesională a angajaților, antreprenorii le mai pot pune la dispoziție și o serie de beneficii, pentru a-i menține motivați, iar randamentul lor să fie la cel mai înalt nivel. Drept urmare, o soluție la care pot apela companiile o reprezintă un card cadou UpRomania. Mai precis, acesta este modul prin care angajatorul își poate arăta recunoștința față de munca depusă de angajat. În plus, acest tip de bonus oferă beneficii fiscale și pentru companii, deci vor face economii. De asemenea, oamenii de afaceri le mai pot oferi salariaților zile suplimentare de concediu, vouchere de vacanță, decontarea transportului sau diverse abonamente.

Un program flexibil de muncă

În funcție de domeniul de activitate al unui business și de sarcinile de serviciu ale angajaților, companiile le pot oferi un program flexibil de muncă. Mai precis, angajatorul fie renunță definitiv la sediu, pentru a le permite salariaților să își desfășoare activitatea profesională de acasă, fie se trece la un program alternativ, în care personalul lucrează atât de la birou, cât și din confortul propriei locuințe. Această decizie este una benefică pentru subalterni, fiindcă, odată ce vor lucra în stil remote, nu vor mai trebui să respecte anumite reguli, precum să adopte o anumită ținută vestimentară sau să ia pauza de masă la o anumită oră. În plus, nu vor mai fi nevoiți să dea bani pe transport. Deci, cu siguranță, această decizie esta una oportună pentru ambele părți.

Un spațiu special amenajat pentru relaxare

Companiile trebuie să țină cont de faptul că suprasolicitarea angajaților, provocată de stres și oboseală, din cauza volumului mare de muncă, scade productivitatea, iar erorile profesionale pot apărea. De aceea, trebuie să se gândească la soluțiile potrivite pentru a evita acest lucru. De exemplu, pot pune la dispoziția angajaților un spațiu special amenajat, în care aceștia să se relaxeze atunci când se simt copleșiți de sarcinile de serviciu. Așadar, în spațiul respectiv angajații pot să citească, să practice activități sportive, să asculte muzică sau să se joace la computer.

Pe de altă parte, e indicat ca angajatorul să își valideze mereu angajații și să îi aprecieze atunci când dau rezultatele scontate, astfel încât starea lor de spirit să fie la cel mai înalt nivel. De asemenea, personalul trebuie să aibă siguranța zilei de mâine, mai precis, compania la care lucrează trebuie să aibă principii și valori care se învârt în jurul salariatului. În plus, companiile pot organiza diverse evenimente, precum un team building, chiar și în mediul online, pentru a întări relația dintre angajați și conducere. Iar la un anumit interval de timp, antreprenorii ar putea face o evaluare profesională a subalternilor, pentru a le oferi fie măriri salariale, fie un salt în carieră, celor care au dat randamentul maxim în mod constant, deci și-au arătat competența.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.