motivele pentru a cumpăra vopseaua Maxweiss
Agenţia Brandstalk a fost aleasă de Astek România să dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabilă Maxweiss. Campania de promovare expune în mod simplu şi clar marelui public principalele motive pentru care aceştia trebuie să apeleze la vopseaua Maxweiss. Campania a debutat luni, 3 aprilie, şi va beneficia de spoturi TV şi susţinere pe outdoor.
Cele patru spoturi îmbracă forma unui serial TV, fiecare punând accentul pe o anumită caracateristică de bază a noii vopsele: puterea de acoperire (spotul „Prosopul”), aderenţa bună la suport („Trafaletul”), rezistenţa în timp („Copilul”) şi albul strălucitor („Ochelarii”). Prezent în toate execuţiile, „meşterul zugrav” este veriga comună a celor patru spoturi, asigurând unitatea comunicării.
Ideea a pornit de la aspiraţia comună tuturor utilizatorilor: ori de câte ori trebuie să cumperi o vopsea, vrei să fii sigur că alegi un produs de calitate, deoarece nimeni nu agrează ideea de a zugrăvi anual. Comunicarea Maxweiss aduce în prim plan acele argumente raţionale, menite să motiveze opţiunea pentru un anumit produs. Pentru a putea fi înţelese cu uşurinţă, atributele vopselei sunt prezentate într-o maniera „didactică”, explicativă, ceea ce nu exclude, însă, nota amuzantă şi originală a comunicării.
„Pe piaţa aglomerată a vopselurilor lavabile, punctele de diferenţiere sunt foarte sensibile şi este greu să le faci să fie cu adevărat credibile). O vopsea care comunică simplu, pe înţelesul meseriaşilor, şi care pune accent pe elemente raţionale va fi automat mai credibilă. Profesionistul ştie întotdeauna ce e bun şi este învestit cu încredere de către consumatori, de aceea el este şi eroul spoturilor pentru vopseaua Maxweiss” a declarat Roxana Popescu, General Manager al agenţiei Brandstalk Advertising.
Prin această campanie, noua vopsea Maxweiss a producătorului român Astek încearcă atât atragerea zugravilor profesionişti, cât şi educarea celor mai puţin cunoscători. Chiar şi în cazul în care aceştia nu vor face apel la meseriaşi, vor şti totuşi ce anume trebuie să urmărească la o vopsea de calitate. De aceea, sloganul produsului este „Garanţia lucrului bine făcut”, iar headline-ul campaniei indică un adevăr sesizabil „Adevăraţii meseriaşi ţin la calitatea muncii lor”.
„Am ales lansarea unui nou brand de vopsea sub umbrela Astek din conştientizarea cererii pieţei pentru un produs care să satisfacă primele trei nevoi esenţiale: o vopsea superlavabilă cu putere foarte mare de acoperire, rezistentă în timp şi accesibilă. Credem că am reuşit să înglobăm aceste trăsături în noua Maxweiss şi suntem siguri că ele vor fi comunicate în mod eficient de campania pusă la punct de Brandstalk” a declarat Gemile Alievici Susli, Director General Astek România.
Distribuţia noii vopsele se va face la nivel naţional în proporţii de 40% în key accounts şi 60% prin reţeaua de dealeri.
Echipa implicată în dezvoltarea şi implementarea campaniei îi include pe Dan Costea (Account Manager), Alex Brîcov (Art Director) şi Luisa Leizeriuc (Copywriter) din partea Brandstalk şi pe Gemile Alievici Susli (Director General) din partea Astek România.
{mosloadposition user10}