Mercury360 lansează prima campanie de imagine a Festivalului Internaţional de Film de la Iaşi (IIFF). Agenţia a realizat şi identitatea vizuală şi de brand a evenimentului, al cărui debut are loc pe 25 septembrie 2009.
Noua campanie IIFF urmează ruta conceptuala impusă de valorile brandului şi promovează arta cinematografica unui target atent selectat.
“Un festival de film nu se adresează celui care merge din când în când la mall să mai vadă un film de acţiune sau o comedie romantică doar pentru ca e "cool", ci celui care e cu adevărat interesat de cele mai proaspete creaţii ale cinematografiei, celui care pune accent pe ce simte când vede un film şi nu pe numărul efectelor speciale. Pe scurt, IIFF este pentru cei pasionaţi de cinema. De aici şi sloganul festivalului: "Pentru cei ce cred în filme" declară Cristian Scurtu, Copywriter, Mercury360.
Strategia de comunicare urmăreşte o abordare 360 şi include promovare web, o serie de printuri: Comedy şi Thriller, o serie de 3 spoturi radio şi 3 clipuri TV: Drive in, Security Guards şi Thriller. Comunicarea convenţională este dublată de mai multe execuţii innovative şi ambient media care aduc în stradă mesajul şi propun publicului o invitaţie inedită la cinematograf.
„Prin brief-ul primit, ni s-a cerut o abordare originală, pentru un brand nou-nouţ care să se rupă cumva de tradiţia de promovare a festivalurilor de gen. Aşa a rezultat întregul concept bazat pe o comunicare directă ce nu lasa loc de prea multe interpretări. Prin folosirea din plin a umorului de caracter, adaptat celor mai des întâlnite situaţii, cele 3 spoturi TV chiar asta fac: spun lucrurilor pe nume” completează Liviu Ţurcanu, Creative Group Director, Mercury360.
„Am privit acest proiect ca pe o provocare nouă dar una care ne-a placut extrem de mult. Ne-a permis să ne jucăm, oferindu-ne libertate de creaţie şi deschidere pentru o abordare neconvenţională venind din partea unui client creativ şi format dintr-o echipa tânără. Ne dorim ca această colaborare să însemne începutul unui parteneriat de lungă durată şi să contribuim şi noi la dezvoltarea unui festival de film de prestigiu” adaugă Corina Gliga, Account Director, Mercury360
Campania a debutat pe TV pe 18 septembrie şi va continua pe tot parcursul Festivalului ce îţi va anunţa câştigătorii pe 3 octombrie 2009.
Echipa implicată în proiect:
Copywriter: Cristian Scurtu;
Art Director: Andrei Nedea
Creative Group Director: Liviu Ţurcanu
Account Director: Corina Gliga
Despre IIFF
Festivalul Internaţional de Film de la Iaşi – IIFF se desfăşoară în perioada 25 septembrie – 3 octombrie 2009 şi este organizat de Asociaţia Română de Film Independent şi Primăria Municipiului Iaşi, în parteneriat financiar şi cultural cu Centrul Naţional al Cinematografiei.
IIFF are ca obiectiv principal promovarea artei cinematografice, prin atentia acordata filmelor de autor si a celor independente care sa reflecte atat originalitatea si libertatea de exprimare, cat si a diverselor forme de limbaj cinematografic.
IIFF este un festival-eveniment anual si isi propune sa devina in scurt timp unul din cele mai mari festivaluri internationale de film pentru publicul cinefil din Estul Europei.
Prima ediţie a Festivalului Internaţional de Film de la Iaşi prezintă 11 filme de debut în competiţia de lungmetraj ficţiune, dintre care trei româneşti, în timp ce competiţia de documentar aduce la Iaşi 17 filme. De asemenea, Iaşi Internaţional Film Festival aduce 31 de producţii în competiţia de scurtmetraje şi 17 filme în competiţia de animaţie.
Distincţiile acordate la prima ediţie a festivalului sunt: Trofeul Iaşi International Film Festival, premiul pentru cel mai bun film românesc, premiul pentru cea mai bună regie, premiul pentru cel mai bun documentar, premiul pentru cel mai bun scurtmetraj, premiul pentru cel mai bun film de animaţie şi premiul publicului. Valoarea totală a premiilor este de 25.000 de euro.
Pentru mai multe informatii despre competitie, juriu si programul festivalului accesati site-ul www.iasifilmfest.ro
{mosloadposition user10}