Mercury360 semnează spotul Milkshake, primul spot de produs marca Dr.Oetker realizat în România
Creat cu ocazia lansării unui nou sortiment din gama Milkshake de la Dr.Oetker, spotul debutează pe TV miercuri, 7 iulie 2010 şi va rula timp de o lună pe principalele canale de televiziune.
Noul Milkshake de la Dr.Oetker completează gama de băuturi pe bază de lapte (ciocolată, vanilie şi căpşune) cu o nouă aromă, de banane, iar spotul este primul TVC pentru un produs Dr.Oetker, gândit şi realizat în România. Execuţia creativă şi headline-ul „Uşor de preparat şi de savurat” comunică principalele beneficii ale produsului: este răcoros, perfect pentru zilele toride de vară, şi e foarte uşor de preparat.
„Spotul e simplu şi uşor de înteles, tocmai pentru că spune clar şi direct care sunt avantajele acestui produs, prin dramatizarea unei situaţii obişnuite pentru publicul căruia i se adresează: o gaşca de prieteni se relaxează la piscină, într-o zi călduroasă de vară. Milkshake-ul fresh, pregătit fără efort de băieţi, alungă plictiseala şi surprinde plăcut fetele” povesteşte Tiberiu-Cristian Papa, Senior Art Director, Mercury360.
„Strategia a luat în calcul situaţia de consum şi faptul că tinerii, cei care preferă această băutură, nu au timpul necesar şi nici obişnuinţa de a pregăti lucruri prea complicate. Iar Milkshake de la Dr.Oetker exact asta face: îţi oferă o surpriză răcoritoare şi savuroasă fără reţete complicate, fără zeci de ingrediente şi fără blendere sau teluri” continuă Papa.
Producţia spotului a fost asigurată de casa de producţie Trilogy Film sub îndrumarea regizorului Viorel Mihalcea, post producţia a fost realizată de Animotion Production iar echipele implicate în proiect sunt:
Dr.Oetker: Laura Vasile, Product Manager
Mercury360: Ionuţ Rusu – Group Creative Director, Tiberiu – Cristian Papa – Senior Art Director, Simona Lazăr – Copywriter, Oana Şerban – Account Director, Irina Angelescu – Account Manager, Irina Ifrim – Account Executive, Special Credits – Cristina Diaconescu
{mosloadposition user10}