Listen este cea mai recentă campanie Smart FM, semnată Mercury360.
Sub sloganul “Muzica. Mulţi o aud, puţini o ascultă”, noua campanie de comunicare Smart FM a debutat pe 14 septembrie 2009 şi va continua timp de o lună atât online (www.smartfm.ro sau blog.smartfm.ro) cât şi offline, prin machete şi inserturi de presă, cărţi poştale şi spoturi radio.
Conceptul, materializat în 4 execuţii distincte: “The 3 R’s”, “Emergency on Planet Earth” “Excuse Me Mr.” şi “Peace on Earth” transpune grafic mesajul campaniei şi îndeamnă ascultătorii Smart FM să descopere versurile din spatele sunetelor.
“Ceea ce intenţionam prin aceste execuţii este în fapt foarte simplu: să le aducem aminte celor care au uitat, că muzica bună are întotdeauna un mesaj bun” spune Tiberiu Papa, Art Director, Mercury360.
„Pentru ca sunt mulţi artişti care au într-adevar ceva de spus, am selectat destul de greu piesele pe care să le reprezentăm vizual. Dintr-un shortlist de 10 piese, le-am ales pe cele 4, interpretate de Ben Harper, U2, Jack Johnson şi Jamiroquai tocmai pentru că sunt genul de piese care propun un atfel de mesaj: unul foarte serios. Problema e că astfel de mesaje trec ades pe lângă urechile „ascultătorilor”, fără ca aceştia să înţeleagă despre ce e vorba de fapt” adaugă Tiberiu Papa.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect:
Tiberiu-Cristian Papa: Art Director
Wolfgang F. Covi: Copywriter
Miguel Goncalves: Creative Director
Tiberiu-Cristian Papa: Ilustrator
Special Credits: Liviu Ţurcanu, Creative Group Director
{mosloadposition user10}