Mercedes-Benz şi Institute, THE Magazine: un proiect ghidat de îndemnul „The best or nothing.”
· Un proiect editorial care reflectă un standard neschimbat de peste un secol: „The best or nothing.”
· Mercedes-Benz şi Institute, THE Magazine vă invită într-o călătorie fascinantă în lumea valorilor mărcii germane
· Mercedes-Benz şi Institute, THE Magazine: o asociere parte a platformei Mercedes-Benz: Ghidul Excelenţei (www.mercedes-benz.ro/GhidulExcelentei)
· Mercedes-Benz : Ghidul Excelenţei – o serie de manifestări autohtone menite să vorbească despre ideea de excelenţă şi să aducă aminte de promisiunea lui Gottlieb Daimler "The best or nothing"
· Povestea mărcii Mercedes-Benz este una despre pasiune. Pasiunea pentru perfecţiune, fascinaţie şi responsabilitate.
Mercedes-Benz România derulează un proiect editorial unic în numărul pilot al revistei Institute, THE Magazine, realizat de The Institute, parte a grupului Millenium People. Această asociere este menită să reflecte un standard al mărcii germane neschimbat de peste un secol: „The best or nothing.”.
Mai exact, Mercedes-Benz invită pe toţi cei care vor parcurge paginile revistei într-o călătorie fascinantă ghidată de ideea de excelenţă. O istorie de 125 de ani a Mercedes-Benz poate fi regăsită în Institute, THE Magazine, alături de manifestări şi asocieri realizate de Mercedes-Benz România pe parcursul anului 2010.
Acţiuni precum seria de interviuri Ghidul Excelenţei, TIFF 2010 şi Mercedes-Benz şi Cercetaşii României: Gata oricând!, alături de proiectele Mercedes-Benz Sprinter şi Copacul de Hârtie şi Proiect4, powered by Mercedes-Benz GLK (www.proiect4.ro) sunt prezentate în cadrul revistei în articolele „Alchimia excelenţei”, „Benz. Mercedes-Benz. Festival. Film Festival” şi „Spune-mi cu cine te însoţeşti…”. În plus, cititorii vor avea acces la o serie de alte poveşti despre excelenţa Mercedes-Benz: editorialul „The best or nothing”, „Perfectul, compus de Mercedes-Benz”, „Benzscinating”, „CSR is the new black”, „Preţul viitorului este responsabilitatea” şi Interviul cu Donald Potard, unul dintre întemeietorii casei de modă Jean Paul Gaultier.
Institute, THE este un titlu premium, care, de asemenea, vorbeşte despre comunicare într-un sens larg, nu doar despre marketing, advertising, ci şi despre arhitectură, design şi arte. Are la bază un concept dezvoltat pentru o audienţă dornică de informaţii dintr-o varietate de domenii. Temele abordate de revistă includ: materiale de opinie despre arte, advertising, comunicare; interviuri cu oameni de marketing cheie; poveşti de succes; studii de caz; analize ale unor fenomene, evenimente, festivaluri din industria de marketing şi comunicare.
“Cand am hotărât să realizăm acest proiect împreună cu echipa editorială Institute, THE Magazine, am dorit ca primul număr al revistei să vorbească despre un set de valori care au dat naştere zi de zi excelenţei: mai exact o poveste Mercedes-Benz. O poveste despre pasiunea pentru perfecţiune, fascinaţie şi responsabilitate. Iar dacă semnele excelenţei se regăsesc întotdeauna în ceea ce spun cei din jur, în recunoaşterea acordată mărcii, acest proiect vine în întâmpinarea cititorilor cu o invitaţie într-o călătorie fascinantă, în care se regăsesc eleganţa, inovaţia, tradiţia, confortul, calitatea şi siguranţa. Mai mult, o poveste despre excelenţă presupune şi un dialog pentru a fi completă. Prin urmare, adresăm tuturor celor care vor parcurge paginile Institute, THE invitaţia de a ne spune la rândul lor ce înseamnă pentru ei ideea de excelenţa”, a declarat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz România, despre parteneriatul dintre Mercedez-Benz şi Institute, THE pentru numărul pilot al revistei.
Revista Institute, THE este distribuită printr-un direct mailing exclusivist, dar poate fi gasită şi în locaţii partenere. Planificarea de tiraj pentru primele numere prevede 2.000 de exemplare pe ediţie. Publicul vizat este format din stakeholderi ai industriei de marketing şi comunicare, dar şi din industrii conexe (oameni de business, reprezentanţi ai sectorului non-profit etc.).
Institute, THE este un proiect The Institute, realizat cu sprijinul celorlalte unităţi de business ale grupului Millenium People (www.milleniumpeople.ro): Rusu+Bortun Brand Growers, R+B Cyber Growers, BORTUN•OLTEANU şi Millenium Special Events Agency. The Institute este entitatea de business a Millenium People care organizeaza AdPrint, Internetics, EFFIE, ADOR şi ADC*RO.
Platforma Mercedes-Benz: Ghidul Excelenţei
Proiectul Mercedes-Benz şi Institute, THE Magazine face parte din platforma Mercedes-Benz: Ghidul Excelenţei. Această platformă cuprinde alături proiectul-revistă şi seria de interviuri Ghidul Excelenţei, secţiunile TIFF 2010 şi Mercedes-Benz şi Cercetaşii României: Gata oricând!. În plus, în perioada imediat următoare, această platformă va fi extinsă prin intermediul altor demersuri pe care Mercedes-Benz România le asociază cu ideea de excelenţă.
Povestea mărcii Mercedes-Benz: pasiunea pentru perfecţiune, fascinaţie şi responsabilitate
Dintotdeauna, Mercedes-Benz a cultivat un set de valori prin care a dat dovadă pe parcursul timpului de excelenţăă. Mai mult, povestea mărcii Mercedes-Benz este una despre pasiune. Pasiunea pentru perfecţiune, fascinaţie şi responsabilitate.
Iar cele trei valori reprezintă împreună promisiunea pe care Mercedes-Benz o face tuturor celor care şi-au manifestat pasiunea pentru excelenţa mărcii germane. Astfel, perfecţiunea este cea care garantează confortul, calitatea şi siguranţa autovehiculelor. Fascinaţia este cea prin intermediul căreia Mercedes-Benz vorbeşte despre sportivitate, stil şi design. De asemenea, Mercedes-Benz a cultivat pe parcusul istoriei sale, care se confundă cu cea a automobilului, responsabilitatea prin inovaţie, sustenabilitate şi grija pentru clienţii săi.