Materiale video subacvatice: peste 320.000 de vizualizări în social media
Mercedes-Benz România și Golin au sprijinit sportivii români care au participat la Campionatele Internaționale de Înot, campania de comunicare implementată cu această ocazie având un reach de peste 840.000 de persoane în social media și a generat peste 10.000 de interacțiuni pe pagina de Facebook Mercedes-Benz. În perioada 8-12 iulie, 250 de sportivi din 10 țări, printre care 32 de români, au concurat atât pentru titlul de campioni internaționali, cât și pentru a obține punctaje care să-i ajute în calificarea la Jocurile Olimpice de la Rio, din 2016, aceasta fiind cea mai importantă competiție de acest profil desfășurată în România în ultimii treizeci de ani.
„Susținător al performanței și excelenței, Mercedes-Benz este un partener constant al evenimentelor sportive, sprijinind de-a lungul timpului diverse competiţii organizate de federaţiile sportive. Cu toții avem în comun dorinţa de a fi cei mai buni și ne bucurăm că împreună cu Golin am putut fi alături de sportivii români în drumul lor către podium,” a declarat Mirel Dediu, Corporate Marketing & PR/Communications, Mercedes-Benz Romania.
Pentru a face cunoscută miza competiției, au fost realizate o serie de video-uri subacvatice inedite, care le-au oferit sportivilor ocazia de a-și transmite gândurile, emoția și încrederea către fiecare român. „Avem aceeași destinație: locul 1!” și „Suntem românii pregătiți pentru medalie!” au fost principalele mesaje, acestea reprezentând totodată și îndemnul cu care publicul a fost invitat să susțină sportivii români participanți la competiție. Toate materialele video au fost trimise către presă și blogeri și au fost viralizate cu ajutorul paginilor de Facebook Mercedes-Benz Romania, Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, adunând peste 320.000 de vizualizări în social media în 14 zile.
Mai mult, pentru a determina cât mai mulți români să susțină sportivii în calificările României pentru Jocurile Olimpice din 2016, bloggerii pasionați de înot s-au implicat în campanie și au dus poveștile participanților și mai aproape de public. Prin intermediul unor sesiuni dedicate de interviuri, aceștia au avut ocazia să afle mai multe informații despre ce înseamnă cu adevărat viața de sportiv și care este drumul către performanță și excelență.
„Acest proiect spune o poveste simplă și frumoasă, despre curaj și perseverență. Ne bucurăm că împreună cu Mercedes-Benz și Federația Română de Natație și Pentatlon Modern am avut oportunitatea de a face cunoscută miza sportivilor români. Tacticile de comunicare online și offline au avut ca rezultat un dialog între sportivi și public și, cel mai frumos, am reușit să transmitem sportivilor noștri mesajul de susținere din partea a mii de români,” adaugă Ana Trif, Senior Manager, Golin România.
Proiectul a fost coordonat de catre Mirel Dediu – Corporate Marketing & PR/Communications din partea Mercedes-Benz Romania.
Din partea Golin au participat Ana Trif (Senior Manager), Cristina Tudor (Manager), Alexandra Burdulea (Media Associate), Alexandra Siminiuc (Associate), Raluca Duță (Chief of the Bridge™) și Georgiana Mitroi (Digital Specialist).
{mosloadposition user9}