Premieră în piaţa de automobile premium
· Mercedes-Benz este prima companie producătoare de automobile premium care lansează în România versiuni ale website-ului pentru smartphone şi sistemul multimedia integrat la bordul autoturismelor sale (COMAND Online)
· Mercedes-Benz facilitează acum accesul utilizatorilor la informaţii, de pe telefonul mobil sau de pe sistemul multimedia (COMAND Online)
· În luna septembrie, Mercedes-Benz va lansa şi o variantă a website-ului pentru tablete.
Mercedes-Benz România a lansat două website-uri pentru smartphone şi sistemul multimedia integrat la bordul autoturismelor sale (COMAND Online), adaptându-se, nevoilor specifice de comunicare digitală ale utilizatorilor din toată ţara. Astfel, folosind telefonul mobil sau sistemul multimedia, cei interesaţi pot afla mult mai uşor informaţii atât despre autovehiculele Mercedes-Benz, cât despre serviciile şi accesoriile puse la dispoziţie.
Unul dintre cele mai importante beneficii oferite de varianta mobi site este configuratorul auto care permite alegerea opţiunilor şi dotărilor pentru diferitele tipuri de autoturisme, asigurând o personalizare completă a autoturismului dorit chiar de pe smartphone.
“Noile versiuni ale website-ului Mercedes-Benz au fost create având la bază www.mercedes-benz.ro, dar conţinutul a fost optimizat pentru smartphone-uri şi COMAND Online. Acestea oferă detalii referitoare la toate modelele de autoturisme Mercedes-Benz, inclusiv configuratorul auto, precum şi aplicaţia de localizare a Centrelor Mercedes-Benz din România”, afirmă Claudiu Arion, e-Business & CRM Manager, Mercedes-Benz România.
Mercedes-Benz este primul producător de automobile care lansează două astfel de website-uri optimizate pentru utilizatorii din România. Astfel, compania înregistrează o premieră pentru industria auto premium din ţara noastră, în spiritul inovator caracteristic.
“În acest moment, suntem primul brand auto din România care a implementat o soluţie dedicată pentru telefonul mobil şi sistemul multimedia integrat la bordul autoturismelor noastre (COMAND Online). Cele două versiuni au funcţionalităţi multiple şi paginile de conţinut integral optimizate”, declară Valeriu Zaharia, Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz Cars România.
Dând dovadă de mai multă deschidere şi flexibilitate, Mercedes-Benz România este acum mai aproape de clienţi şi de admiratorii brandului. Această iniţiativă va fi urmată în luna septembrie de lansarea unei noi versiuni pentru tablete.
La accesarea site-ului naţional www.mercedes-benz.ro, în funcţie de dispozitivul folosit pentru navigare (pc/smartphone/sistem multimedia) detectat de website, se deschide automat una dintre cele 3 versiuni: pc, smartphone sau sistem multimedia.
Versiunea pentru smartphone este disponibilă la: //m.mercedes-benz.ro/. Versiunea pentru sistemul multimedia COMAND Online este disponibilă la: //c.mercedes-benz.ro/.