* Noul website este integrat în website-ul internaţional Daimler Global Media Site
* România este cea de a şaptea ţară din Europa care are propriul site media Mercedes-Benz
* Website-ul este personalizat cu un conţinut specific activităţii Mercedes-Benz România
* Website-ul Media Mercedes-Benz România – un răspuns firesc la expansiunea internetului şi a comunicării digitale
Mercedes-Benz România lansează noul site media în limba română, www.media.mercedes-benz.ro, acesta fiind integrat în website-ul internaţional Daimler Global Media Site (www.media.daimler.com). Astfel, România este cea de a şaptea ţară din Europa care are propriul site media Mercedes-Benz după Germania, Franţa, Olanda, Italia, Belgia şi Rusia.
Noul website a fost conceput şi implementat pentru a facilita accesul la informaţiile despre Mercedes-Benz România, dar şi pentru a pemite o comunicare mai eficientă între utilizatori, în special reprezentanţii media şi companie. Site-ul are aceleaşi funcţionalităţi ca şi cel internaţional, iar pentru a beneficia de toate facilităţile oferite, precum abonarea la newsletter sau funcţia de căutare, vizitatorul trebuie să se înregistreze ca utilizator, creându-şi propriul cont. Astfel, utilizatorul se poate loga cu aceste date atât pe site-ul media internaţional, cât şi pe cel din România.
Site-ul este personalizat cu un conţinut specific activităţii Mercedes-Benz România. Utilizatorul are acces la diferite materiale în limba română, precum informaţii despre companie şi mărcile pe care le reprezintă în România (Mercedes-Benz, smart, Chrysler, Dodge, Jeep şi Mitsubishi Fuso). Interfaţa acestui site dezvoltat pe platforma internaţională Daimler, permite vizitatorului accesul la date despre companie si rezultatele financiare ale acesteia, la imagini la rezoluţie mare, la materiale audio şi video.
În 2008, Mercedes-Benz România şi-a relansat website-ul (www.mercedes-benz.ro) cu un nou design, ce pune accent pe un vizual mai emoţional, dezvoltă o experienţă de marcă puternică şi asigură un acces mult mai facil la toate informaţiile despre produsele, serviciile şi centrele autorizate de vânzări şi service Mercedes-Benz.
Alături de această lansare, anul acesta Mercedes-Benz România a dezvoltat mai multe proiecte în mediul online autohton, acest lucru fiind un răspuns firesc la expansiunea internetului şi a comunicării digitale, într-o perioadă în care evoluţia unei companii se află într-o strânsă legătură cu imaginea sa în mediul online. În ultimii ani, internetul s-a transformat într-unul din cele mai importante medii de vânzare pentru industria automobilelor. Astfel, pe parcursul lui 2008, Mercedes-Benz România a dezvoltat şi implementat proiecte precum: noile website-uri Dodge, Jeep, Chrysler, noul Configurator Auto Mercedes-Benz, noul website Mercedes-Benz, website-ul Mercedes-Benz Financial Services România, aplicaţia de autorurisme rulate, dar şi site-urile centrelor autorizate de vânzări şi service Mercedes-Benz.
La nivel internaţional, Daimler Global Media Site are peste 105.000 de utilizatori înregistraţi, acesta fiind lansat în 1997 şi relansat în 2001, cu un nou design şi noi funcţionalităţi.
{mosloadposition user10}