GolinHarris a fost alături de Mercedes-Benz în proiectul TIFF și anul acesta, conturând o strategie de comunicare și eveniment în spiritul valorilor companiei. Mercedes-Benz România este de şase ani partener oficial al Festivalului de Film Transilvania (TIFF), acordând premiul de Excelență în acest an actriţei Luminiţa Gheorghiu și aducând personalități ale filmului românesc și internațional pe covorul roșu, în calitate de Mașină Oficială. În cadrul festivalului de anul acesta, prezenţa Mercedes-Benz România a fost comunicată printr-o serie de acţiuni dedicate, parte a strategiei de promovare convenită împreună cu GolinHarris.
Astfel, a fost creat și dezvoltat conceptul Speed Interview, în cadrul proiectului 10 pentru FILM, susținut de Mercedes-Benz. 10 pentru FILM, un program inițiat de TIFF încă din 2012, îşi propune să promoveze figuri noi în filmul românesc şi vizează actorii care s-au remarcat în teatru, dar care nu au avut până acum şansa afirmării în cinema. Speed Interview a avut loc sub forma unui brunch între actori şi presă, ce a inclus interviuri-fulger: 10 jurnaliști au avut fiecare un interval dedicat de câteva minute pentru a cunoaște cei zece actori. Evenimentul a fost găzduit de Andi Moisescu, care a dat startul interviurilor și a cronometrat discuțiile face to face dintre jurnaliști și actori.
Proiectul a implicat și o componentă interactivă în mediul digital – pe pagina de Facebook Mercedes-Benz România – unde fanii Mercedes-Benz au fost invitați să cunoască cei zece actori printr-o aplicație online, pe toată durata festivalului (//mb4.me/10pentruFILM/) . Aplicaţia pentru Facebook spunea povestea fiecăruia dintre cei zece actori, promovând astfel figuri talentate ale teatrului românesc, în rândul fanilor Mercedes-Benz.
Mai mult, GolinHarris a marcat prezența Mercedes-Benz România la petrecerea All Hallow din cadrul TIFF, unde au fost prezenți aproximativ 800 de invitați, prin intermediul unei activări în cadrul evenimentului. Participanții au primit invitația de a se fotografia cu noul Mercedes CLA, sub hastag-ul #neîmblânzit, și de a incarca fotografia pe pagina lor de Facebook, utilizând același slogan. Echipa GolinHarris a fost prezentă la TIFF Gala Party cu o activare Mercedes-Benz România, în urma căreia participanții au primit magneţi foto, amintirea lor de la petrecerea de final a Festivalului.
“Susținerea TIFF este o tradiție pentru Mercedes-Benz România, care iată, este alături de Festival de șase ani. Anul acesta ne-am implicat și în proiectul 10 pentru FILM, pentru a pune în lumină actorii cu potențial din România. Împreună cu Echipa GolinHarris am implementat un concept frumos și interesant, care a adus plus valoare întregului proiect gestionat de agenție la Cluj, prin originalitatea ideii și implementarea eficientă a tuturor detaliilor”, a declarat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz România.
“Asocierea dintre Mercedes-Benz şi TIFF face parte din proiectul «Mercedes-Benz: Ghidul Excelenţei», ce reuneşte o serie de manifestări menite să vorbească despre ideea de excelenţă. Ne-am bucurat să gestionăm și anul acesta strategia de comunicare a acestui proiect, pe care am fost încurajați să îl conturăm cât mai creativ. Împreună cu echipa Mercedes-Benz, am pus la punct toate detaliile prezenței unui brand excelent în cadrul unui Festival al excelenței, într-un proiect care a venit în sprijinul talentului românesc“, adaugă Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris.