Mercedes-Benz Actros a castigat premiul Red Dot 2012 pentru designul sau original
· Design: elemente consacrate inconfundabile, având însă un caracter unic
· Motoare Euro VI cu o capacitate între 175 kW (238 hp) şi 375 kW (510 hp)
· O gamă completă de sisteme de securitate, disponibile în premieră pentru sectorul de distribuţie pe distanţe scurte
Mercedes-Benz stabileşte tendinţele în designul camioanelor printr-un simţ estetic foarte dezvoltat. Confirmarea acestuia a venit din partea juriului celei mai apreciate competiţii internaţionale de design, care a onorat compania cu sediul în Stuttgart cu trofeul Red Dot pentru noul model Actros.
1800 de producători şi designeri din 58 de ţări s-au înscris pentru a fi evaluaţi de juriul competiţiei Red Dot, considerată a fi recunoaşterea supremă în materie de design. Juriul format atât din specialişti de talie internaţională, cât şi din experţi independenţi, a analizat peste 4.500 de produse, urmărind inovaţia, calitatea estetică şi pionieratul în design. Juraţii, coordonaţi de Profesorul Peter Zec, fondatorul şi coordonatorul competiţiei Red Dot, au considerat că noul model de camion de la Mercedes-Benz întruneşte toate condiţiile pentru a fi premiat: “Este foarte important designul durabil şi funcţional, ce continuă să fie, în acelaşi timp, modern şi atractiv, chiar şi după trecerea anilor. Noul Actros este o îmbinare reuşită între funcţionalitate şi aspect exterior perfect.”
Kai Sieber, directorul departamentului de design pentru automobile comerciale al Mercedes-Benz, confirmă faptul că “în cazul modelului Actros, s-a mizat atât pe funcţionalitate, cât şi pe formă, fiind două elemente cheie ce formează un întreg.” De asemenea, şi în anul 1998, prima generaţie Actros a câştigat acest premiu foarte apreciat.
Publicaţia “Dimensions”, a cărei ediţie a coincis cu lansarea pe piaţă a noului Actros de la Mercedes-Benz Trucks, a fost onorată, de asemenea, cu trofeul Red Dot la categoria “Reviste şi cotidiene”. Automobilul este prezentat în paginile revistei într-un mod cu totul special, mai mult ca un obiect de design decât ca un bun util într-un business. Imaginile, captate din unghiuri inedite, şi layout-ul editorial unic completează perfect conceptul creat pentru noul model.
Mai multe informaţii despre Mercedes-Benz sunt disponibile online la: www.media.mercedes-benz.ro şi www.mercedes-benz.ro.