Mentos vine in aceasta primavara cu editia sa de buzunar. Pentru ca Mentos a inteles ca vrei sa ai o guma de mestecat intr-o si mai mare varietate de arome, intotdeauna fresh si cu aroma de lunga durata, dar mai ales, mereu la indemana. In buzunar, in poseta, in borseta – mereu la indemana, intr-o cutie cu un design nou, tineresc.
Cu textura moale care nu se lipeste de dinti, Mentos se prezinta pe de o parte sub forma fresh – Mentos Pure Fresh, si pe de alta parte, pentru cei care prefera fructele, sub forma Mentos Juice Blast. Mentos Pure Fresh iti aduce o respiratie pura si iti asigura o prospetime intensa si de lunga durata. Guma de mestecat are interior lichid si extract de ceai verde. Mentos Pure Fresh s-a lansat pe piata in doua variante de arome:
· Fresh Mint – guma de mestecat cu aroma de peppermint
· Wintergreen – guma de mestecat cu aroma de menta
Mentos Juice Blast este explozia de fructe de la Mentos. Mentos Juice Blast este guma de mestecat cu interior lichid si suc de fructe, drajeul de guma avand o combinatie de doua arome:
· Mentos Juice Blast Red Fruit – Lime: interior lichid cu lamaie verde, exterior cu fructe de padure
· Mentos Juice Blast Green Apple – Raspberry : interior cu zmeura, exterior cu mere verzi.
Pret recomandat = 3,90 RON
Despre Perfetti Van Melle
Perfetti Van Melle este o companie multinationala care opereaza pe toate continentele lumii.
Perfetti Van Melle Romania opereaza pe piata de produse zaharoase si guma de mestecat din anul 1995. La finele anului 2007 compania Perfetti Van Melle Romania se situa pe locul 3 in topul producatorilor din cele doua segmente reunite pe care actioneaza (bomboane si guma de mestecat).
Principalele branduri cu care Perfetti Van Melle Romania opereaza in prezent pe piata din Romania sunt: MENTOS (bomboane mentolate si guma de mestecat), FRUITTELLA (jeleuri), CHUPA CHUPS (acadele), ALPENLIEBE (bomboane), GOLIA (bomboane pentru gat).
MENTOS este un brand relativ nou in piata de guma de mestecat, insa in decursul celor 2 ani de cand a fost lansat pe piata a reusit sa atinga cota de piata valorica de 12,2% in canalul de hyper&supermarket-uri (sursa AC Nielsen DJ08).
{mosloadposition user10}