Compania Gamabell Exim sărbatoreşte în luna octombrie a acestui an 10 ani de la deschiderea primului magazin Meli Melo – Paris din Bucureşti.
Anul 2008 a fost pentru Meli Melo – Paris încununat de succes şi datorită deschiderii primului magazin pe plan internaţional, în Bulgaria, la Sofia, dar şi datorită lansării magazinului online. Magazinul online este un proiect nou, care a apărut ca urmare a numeroaselor solicitări de achiziţionare a produselor noastre, de către clienţii din oraşele unde nu s-au deschis încă magazine Meli Melo-Paris. Cuprinzând un număr de peste 53 de magazine în regim propriu, reţeaua Meli Melo – Paris se bucură de un real succes, reflectat în evoluţia spectaculoasă a principalilor indicatori (numărul de angajaţi, numărul de magazine, numărul de oraşe acoperite, cifra de afaceri), cu precădere în ultimii 3 ani.
„Meli Melo – Paris este liderul pieţei de bijuterii şi accesorii fantezie din România. Ultimele tendinţe ale modei franţuzeşti, reflectate în designul, materialele şi culorile produselor
Meli Melo – Paris, politicile susţinute de promovare, reţeaua vastă de magazine, serviciile competitive şi orientarea către satisfacerea nevoilor clienţilor, au transformat
Meli Melo – Paris într-un brand inconfundabil, un prieten de încredere al oricărei femei pasionate de modă şi frumuseţe. Extinderea pe plan internaţional pe piaţa bijuteriilor şi accesoriilor fantezie a început deja prin deschiderea primului magazin în Bulgaria – Sofia şi va continua în curând în Republica Moldova şi Serbia.”, declară Simona Rotaru, Directorul General al companiei Gamabell Exim.
„Sărbatorim împreună cu clienţii noştri cei 10 ani de atitudine, 10 ani de sărbatoare. Cu această ocazie ne recompensăm clienţii prin programul de fidelitate pe care l-am lansat în data de 3 octombrie. Ca lider de piaţă, suntem singura companie de pe piaţa românească de bijuterii şi accesorii fantezie care îşi recompensează clienţii prin cardul de fidelitate. Programul constă în acumularea de puncte valorice de către client pe care le poate preschimba în produse, în magazinele noastre. La orice produs cumpărat, se vor înregistra în contul posesorului de card puncte valorice, în funcţie de nivelul cardului de fidelitate atins. Noul card de fidelitate Meli Melo – Paris reprezintă paşaportul spre eleganţă pentru clientele noastre”, susţine Dana Sofia, Directorul de Marketing al companiei.
Compania Gamabell Exim SRL s-a înfiinţat în anul 1997, cu acţionariat francez şi şi-a direcţionat încă de la început toate eforturile către satisfacerea şi loializarea clienţilor prin furnizarea unor bijuterii şi accesorii fantezie care respectă cele mai înalte exigenţe în materie de calitate şi design. Compania, prin brandul său Meli Melo-Paris, se angajează
ferm să se orienteze întotdeauna către satisfacerea nevoilor clienţilor săi, prin profesionalism şi atitudine.
Evoluţia principalilor indicatori, 1998 vs. 2008, vorbeşte de la sine despre dezvoltarea companiei:
§ Numărul de angajaţi: de la doar 15 în anul 1998, a ajuns la 290 angajaţi în anul 2008;
§ Numărul de magazine: de la doar 4 în anul 1998, a ajuns anul acesta la 53 de magazine (dintre care unul în Bulgaria, la Sofia);
§ Oraşele acoperite: Meli Melo – Paris a început în anul 1998 cu un singur oraş, ajungând anul acesta la 19 (18 în România şi unul în Bulgaria);
§ Cifra de afaceri: a evoluat de la 82.000 euro în anul 1998 până la 12.400.000 euro, la finele anului trecut.
Misiunea Gamabell Exim: „Explorăm universul feminin şi dezvoltăm personalitatea femeii moderne prin provocările modei. Oferim femeii frumuseţe, rafinament, eleganţă şi dinamism prin produsele şi serviciile noastre.”
{mosloadposition user10}