Câţi dintre noi încă mai credem că până şi cea mai ascunsă dorinţă ni s-ar putea îndeplini? Cum ar fi dacă ţi-ai găsi camera tapetată de sus până jos cu ciocolată și dacă ai primi în dar lecţiile de tango la care visezi, chiar la tine în birou? Astfel de lucruri a pus la cale „echipa de intervenţie” și a realizat a Pufuleţilor Gusto prin campania Gusto Mega Surprize, care va continua pe tot parcursul anului 2011 – așadar, aveți grijă că poate chiar vouă urmează să vi se pregătească o Mega-surpriză!!!!
Pufuleții Gusto au continuat misiunea pe care şi-au asumat-o acum un an, şi anume, aceea de a aduce în vieţile românilor optimism şi bună-dispoziţie, într-o perioadă în care cei mai mulţi dintre noi, copleşiţi de grijile de zi cu zi, încetează să mai viseze. Echipa de intervenție Gusto a trecut chiar la acțiune – pufuleții au oferit oamenilor motive adevărate pentru a-şi păstra zâmbetul şi gândirea pozitivă!! Au făcut, pur şi simplu, ca visele să devină realitate!
Campania de comunicare a debutat în luna aprilie a anului trecut printr-un preambul realizat în revista Decât o Revista, unde cititorul a fost surprins să descopere un proiect-pictorial în care pufuleţii deveneau personaje într-o scenă de un optimism contagios. O adevărată «circotecă pufulească» menită să îl amuze pe cititor şi să ne facă să ne ridicăm ochii din tastatură.
Următoarea etapă a campaniei a fost dedicată oamenilor ascunşi în redacţii, cu dorinţele lor cu tot, încercând să pună pe hârtie poveşti care pot impresiona. Aceștia s-au simţit parte dintr-o poveste atunci când „echipa de intervenţie” a Mega Surprizelor Gusto le-a îndeplinit cele mai ascunse dorinţe. Fântână de ciocolată, echipament complet de înot plus abonament la piscină, pat de stridii, lecţii de tango cu un trainner personal, un mega sushi, un super colaj cu James Dean, bufniţă gigant, mic dejun ca pe Champs-Élysées, rochie de prinţesă, muzica celor de la U2, toate astea au ajuns direct la ei în redacţie, în mijlocul zilei, atunci când se aşteptau mai puţin.
Surprinşii au dat, apoi, mai departe leapșa şi au propus o nouă serie de surprize pentru câţiva dintre cei mai cunoscuţi oameni de televiziune. Astfel, Mihaela Rădulescu, Melania Medeleanu, Nae Lăzărescu şi Vasile Murariu au trăit pe pielea lor câte o Mega Surpriză.
Desigur, campania Mega Surprize nu putea să uite copiii, cei mai dragi prieteni ai pufuleţilor. Împreună cu Radio Itsy Bitsy a fost lansat Concursul Naţional Mega Surprize. Copiii împreună cu părinţii lor au trimis sute de idei de surprize dedicate celor dragi lor. Cele mai creative 15 propuneri au fost preluate de „echipa de intervenţie Gusto” și transpuse în realitate. De la o cină romantică pentru părinţi, la jucării speciale şi zeci de pungi cu pufuleţi, mega petrecere de Revelion, coşuri cu delicii culinare, buchete frumos colorate pentru doamna învăţătoare sau jucării pentru o grădiniţă întreagă, toate au adus bucurii impense şi zâmbete în familiile românilor!!
Nici prietenii Gusto de pe Facebook, Twitter şi blog, nu au scăpat. Ei au înscris în Concursul Naţional al Mega Surprizelor zeci de idei de surprize. Detalii despre toate surprizele Gusto puteți găsi pe blogul www.ligaoptimistilor.ro și pe contul de facebook al pufuleților: Liga Optimistilor.
{mosloadposition user9}